Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد امین قاسمی نژاد در شروع کارش در استقلال با یک چالش بزرگ روبرو است که اگر آن را حل کند می تواند دوباره به روزهای اوجش برگردد.

به گزارش طرفداری، اغراق نیست اگر بگوییم امین قاسمی نژاد در دو سه فصل آخری که در پدیده فعالیت می کرد، محور اصلی تمام حملات این تیم بود و همین مساله باعث شد این بازیکن نام خود را به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال معمولا وقتی یک بازیکن از تیم های کوچکتر به یک باشگاه بزرگ می آید، دیگر آن محوریتی که در تیم قبلی اش داشت را ندارد و این دقیقا همان چالشی است که امین قاسمی نژاد در بدو ورود در استقلال با آن روبرو است و همین مساله باعث شده او فعلا نتواند درخشش سال های گذشته خود تکرار کند.

این شبیبه به اتفاقی است که در سال های گذشته در استقلال برای بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و حتی حسن بیت سعید هم افتاد و باعث شد آنها زودتر از حد تصور این تیم را ترک کنند و به نظر می رسد امین قاسمی نژاد برای استارت درخشش خود باید هرچه زودتر با شرایط جدید خود را هماهنگ کند.

 

بیشتر بخوانید:

امین قاسمی نژاد در وضعیت پیش بینی نشده

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا