Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:46:38 GMT

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۸۷۲۲

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

اسپو0رت بیلد در یک برنامه ویژه بایرن مونیخ به بررسی فهرست دستمزدهای این باشگاه پرداخت. فهرستی در 5 دسته بندی متفاوت.

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه "بایرن اینسایدر" بیلد؛ روز گذشته بحث اصلی بین کارشناسان در مورد دستمزدهای پرداختی باشگاه مونیخی بود. 5 سطح مختلف در بایرن وجود دارد و بازیکنان بر اساس سطحی که در آن قرار دارند دستمزدهایی متفاوت دریافت می کنند

 

 

 

 

روبرت لواندوفسکی بیبشترین دستمزد را در میان بایرنی ها دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با 20 میلیون یورو در سال، شماره یک بایرن است.

پس از او و در سطح دوم، لروی سانه، مانوئل نویر، توماس مولر، کیمیش، گورتزکا و تئو هرناندز قرار دارند که بین 15 تا 20 میلیون یورو دریافتی ناخالص دارند.

 

 

 

 

در سطح سوم که بازیکنان بین 10 تا 15 میلیون یورو دستمزد می گیرند نیز به بازیکنانی چون اوپامکانو، کینگزلی کومان، سرژ گنابری، آلفونسو دیویس و سابیتزر برخورد می کنیم.

در سطح چهارم نیوکلاس زوله، تولیسو، پاوارد، چوپو موتینگ، سار، روکا و موسیالا هستند که دریافتی بین 5 تا 10 میلیون یورو دارند و در سطح پنجم که دریافتی ها کمتر از 5 میلیون یورو است، گوسیانس، نیانزو، عمر ریچاردز، اولریش، تیلمان، استانیسیچ و فروچت قرار دارند.

 

 

در برنامه، اولی کوهلر، مانوئل بونکه، والنتینا ماکری و کریستین فالک حضور داشتند و ادعا شد که لواندوفسکی در سه فصل اخیر خالص 26 میلیون یورو دریافت کرده است.

کارشناسان همچنین اعتقاد داشتند که سرژ گنابری و نیوکولاس زوله شایستگی این را دارند تا به یک سطح بالاتر ارتقا پیدا کنند.

 

 

 

 

یکی دیگر از میهمانان برنامه تورستن فینک بود. بازیکنی که بین 1997 تا 2004 برای بایرن بازی کرد و 4 بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان را کسب کرد.

او معتقد است اگر قرارداد زوله تمدید نشود، نباید مدافعی گرانقیمت جذب شود و جالب اینکه گزینه پیشنهادی او آنتونیو رودیگر ملی پوش چلسی نیست:«  بایرن در فاز دفاعی بازیکنان فوق العاده ای دارد و در طور فصل به مشکل نخواهد خورد. بایرن اوپامکانو را جذب کرده و به عقیده من آری امبی بازیکن 18 ساله تیم دوم باشگاه نیز گزینه ای است که می توان روی او حساب کرد و نیاز به خرید مدفع به جای زوله نخواهد بود.»

لازم به ذکر است که امبی دو سال پیش از جوانان چلسی به بایرن پیوست و فصل جاری در 15 بازی برای تیم دوم باشگاه به میدان رفته است.

 

 

 

 

فینک در مورد کیمیش ستاره خط میانی بایرن و نیز ارلینگ هالند نیز گفت:« او از بهترین های دنیاست. هالند؟ من شناختی از دورتموند ندارم ولی سیستم بایرن با حضور لواندوفسکی به گونه ای است که نمی توان حضور همزنان هالند و لواندوفسکی را تصور کرد ولی شاید یولیان ناگلزمان بتواند به راه حلی برسد. به نظر من اما هالند راهی تیمی در خارج از آلمان خواهد شد.»

 

 

 

 

جاشوا کیمیچ ارلینگ هالند بایرن مونیخ بروسیا دورتموند روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جاشوا کیمیچ ارلینگ هالند بایرن مونیخ بروسیا دورتموند روبرت لواندوفسکی میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت