Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:42:22 GMT

نیروی انتظامی پناهگاه و ملجأ مردم است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۸۷۷۷

نیروی انتظامی پناهگاه و ملجأ مردم است

گروه استان‌ها - رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی پناهگاه و ملجأ مردم است، گفت: رسیدن به جایگاه پلیس در تراز انقلاب اسلامی مهمترین هدف ناجا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه ریس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجای استان که در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: فضای امن در جامعه با مجاهدت، تلاش، کوشش، از خود گذشتگی، فداکاری، خدمت صادقانه و روحیه جهادی حافظان امنیت به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروزه نیروی انتظامی پناهگاه و ملجأ مردم است، گفت: پلیس یکی از ستون‌های امنیت و ستون استوار بوده و موجب اطمینان خاطر شهروندان و مایه امید مردم است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی خار چشم دشمنان شده است، تصریح کرد: امروزه نیروی انتظامی به نیروی انتظامی انقلابی و جهادی و در تراز انقلاب تبدیل شده است، به طوری‌که با روحیه خدمتگزاری در راستای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایام انتخابات با افتخار امنیت این رویداد بزرگ تاریخی را تأمین کرد، افزود: همکاری با دستگاه‌های متولی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و توزیع کمک‌های مؤمنانه از دیگر اقدامات انجام شده در این دوران کرونایی در سطح کشور بود.

ادیانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده که با خدمتگزاری و کارکرد بدون منت، دلسوزانه، جایگاه خود را در چشم و میان مردم ارتقا دهید، تأکید کرد: برنامه‌های ناجا در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له تدوین شده است.

وی رسیدن به جایگاه پلیس در تراز انقلاب اسلامی را مهمترین هدف ناجا خواند و بیان کرد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و یقیناً برنامه‌ریزی و اهداف ما در مسیر تحقق این امر است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با ذکر اینکه پاسداری از انقلاب شغل نیست بلکه یک تکلیف و وظیفه دینی و شرعی است، خطاب به پرسنل نیروی انتظامی کردستان یادآور شد: روحیه خدمتگزاری همراه با رأفت اسلامی و روحیه جهادی بدون منت را توسعه دهید چراکه این رویکرد، جایگاه نیروی انتظامی را افزایش خواهد داد.

سرباز فداکار پلیس ناجی کودک خردسال سقزی شدمامور پلیس کردستان جان یک کودک را نجات داد

حجت‌الاسلام کریم شجاعیان، رئیس سابق سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت در کردستان افتخار و توفیقی بوده که شامل حالم شد، اظهار کرد: از همه همکارانم به ویژه فرمانده لایق انتظامی کردستان سردار آزادی که با حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، نقش به‌سزایی در توسعه کارها و پیشبرد سیاست‌های این حوزه داشتند، تشکر و طلب حلالیت می‌کنم.

وی همه اقدامات و موفقیت‌های کسب شده در حوزه کاری خود را مرهون تلاش‌ها و خدمات صادقانه کلیه کارکنان عقیدتی و سیاسی استان کردستان دانست و گفت: همکارانم بدون هیچ چشمداشتی به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

حجت‌الاسلام عبادی؛ رئیس جدید سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر گفت: امیدوارم با تمام توان و قدرت بتوانم در استان کردستان خدمت کنم.

وی با بیان اینکه اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارهایمان است، افزود: تحقق این امر با وحدت، همدلی و برادری همه پرسنل نیروی انتظامی کردستان امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس جدید سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان با تأکید بر  اینکه باید با وحدت و هماهنگی کارهای حوزه فرهنگی و اجتماعی را انجام داد، یادآور شد: صیانت از سلامت این مجموعه از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار بوده که برای تحقق این امر، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام عبادی رسماً به عنوان رئیس جدید سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان معرفی و از زحمات 31ساله شجاعیان در نیروی انتظامی تقدیر شد.

انتهای پیام/484/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان عقیدتی و سیاسی انتظامی کردستان نیروی انتظامی سیاسی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم