Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:23:31 GMT

«ایستگاه یک صفر دو» در رادیو سلامت بر پا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۸۹۵۷

«ایستگاه یک صفر دو» در رادیو سلامت بر پا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر نویسنده و تهیه کننده «ایستگاه یک صفر دو» درباره این برنامه گفت: برنامه شامل آیتم های مختلف است، آیتم «رادیوچی» شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه کننده های رادیو سلامت است که طرح جدیدی ارائه داده اند و این برنامه ها قرار است روی آنتن رادیو سلامت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در آیتمی دیگر شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران و برنامه سازان واحد و گروه های مختلف می رود و از آنها درباره نوع فعالیت‌هایشان می پرسد. گروه های برنامه ساز خانواده، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اطلاعات و برنامه ریزی، مالی و تولید از این جمله است و این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می شود.

بی تقصیر با اشاره به «آیتم صندوقچه» نیز یادآور شد: در این آیتم با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه‌سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می‌کردند و الان یا به شبکه های دیگر رفته یا بازنشست شدند، گفتگو می شود.

این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود و تکرار آن جمعه ساعت ۱۳ روی آنتن می رود.

کد خبر 5346098 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو سلامت رادیو برنامه رادیویی تئاتر ایران کامبیز درم بخش فیلم کوتاه فیلم سینمایی کارگردان تئاتر حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی محمد خزاعی درگذشت چهره ها نتفلیکس فرانسه جشنواره فیلم فجر اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر شهر رادیو سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران

  ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در واپسین روزهای هفته سلامت کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت سیب و سوران جهت برپایی ایستگاه سلامت برای کارکنان و ارباب رجویان بانک ملی شهر سوران با هدف توانمندسازی مردم درخصوص حفظ و ارتقاء سلامت خود اقدام کردند.
 
وی افزود: شاخص سواد سلامت به‌عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی مؤثر بر سلامت است و آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤلیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم صورت خواهد گرفت.
 
زیبا اربابی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت در این رابطه گفت: افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری افراد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و رسانه‌ای بر بخش سلامت باید هدفمند باشد و لازم است که مردم به‌عنوان منابع اصلی سلامت، در حوزه خود مراقبتی توانمند شده و کنترل بیشتری بر سلامت خود، خانواده و جامعه داشته باشند.
 
 وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»