Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاگردان فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر در شیراز مقابل فجرسپاسی در حالی نتیجه یک بر صفر را با یک بر یک عوض کردند که تا دقیقه پنجم وقت های تلف شده پایان بازی از حریف شان پیش بودند. میثم بائو در گفتگو با خبرورزشی، درباره وضعیت استقلال در چهار بازی گذشته، همچنین تعطیلات پیش روی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با صدرنشینی به استقبال تعطیلات رفت. اوضاع این تیم را چطور تحلیل می‌کنید؟

نمی‌توان روی صدرنشینی در هفته چهارم حساب خاصی باز کرد. تیم‌ها تا هفته نهم یا دهم شکل و شمایل واقعی خودشان را پیدا می‌کنند و آن زمان است که می توان درباره مدعیان قهرمانی حرف زد. البته این که استقلال با اینهمه جابجایی فعلاً در صدر جدول است خبر خوبی برای هواداران است.

به نظرتان استقلال مدعی قهرمانی است؟

تیمی که در دقیقه ۹۵ گل بخورد نباید حرف از قهرمانی بزند. استقلال اگر می خواهد قهرمان شود باید ساختار دفاعی اش را تقویت کند. در این سال ها از دست دادن دو بازی، دیگر غیرقابل جبران است. ولی شاید در گذشته ما اگر سه بازی را هم می باختیم باز هم می‌توانستیم امید به قهرمانی داشته باشیم چون مدعیان بیشتر بودند و از هم امتیاز می گرفتند اما الان سه یا نهایتاً چهار تیم خوب در لیگ هستند و بقیه فقط هستند که لیگ برتری باشند. برای همین جبران امتیاز از دست رفته در کورس با رقبای مدعی خیلی سخت است.

به نظر شما در تعطیلات لیگ استقلال باید روی چه موضوعی بیشتر تمرین کند؟

بازی های گذشته استقلال را دیده ام. به نظرم تیمی که دنبال قهرمانی است باید شکل تدافعی بهتری داشته باشد. من تجربه سه قهرمانی در لیگ برتر را دارم و می دانم هر زمان تیمی دفاع خوبی داشته توانسته قهرمان شود. به یاد دارم سال ۹۲ که ما آخرین قهرمانی استقلال را در لیگ برتر کسب کردیم وقتی مهاجمان حریف به سمت نیمه زمین استقلال می آمدند صلوات می فرستادند. شاید ما مسابقات را با نتایج ضعیف یک بر صفر پشت سر گذاشتیم ولی به هرحال قهرمان شدیم.

ایراد کار استقلال چیست؟

خیلی راحت به حریف موقعیت می‌دهد. استقلال نباید مقابل هر تیمی به این سادگی زیر فشار برود. خط حمله استقلال خوب است و بازیکنان تاثیرگذاری آنجا هستند ولی در خط دفاع اینگونه نیست. موضوع دیگر دوندگی تیم است.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

بازیکنانی که جدیدا به استقلال آمده اند باید میزان دوندگی شان را بالا ببرند. اگر در تیم قبلی شان در هر بازی ۱۰ کیلومتر می‌دویدند در استقلال باید بالای ۱۲ کیلومتر بدوند. اگر فلان بازیکن در فولاد ۱۰ کیلومتر می دویده یا در پدیده ۸ کیلومتر می‌دویده اینجا باید ۱۳ کیلومتر بدود. فوتبال بازی کردن برای استقلال تفریحی نیست بلکه هواداران از این تیم قهرمانی می خواهد.

این موضوع چطور باید از سوی کادرفنی به تیم القا شود؟

فرهاد مجیدی به شاگردانش بگوید اگر می خواهند با پیراهن استقلال قهرمان شوند باید دوندگی داشته باشند. در شیراز دیدیم تیم فجر ستاره ای نداشت ولی با دوندگی بی امان اولین تیمی شد که از استقلال امتیاز گرفت. فرهاد باید این موضوع را برای شاگردانش جا بیندازد که اینجا استقلال است و باید همه مسابقات را با برد پشت سر بگذارند. استقلال مهره های خوبی دارد ولی دوندگی نزد بازیکنانش کم است. شما پرسپولیس برانکو و یا پرسپولیس یحیی گل محمدی در فصل گذشته را ببینید. بازیکنان پرسپولیس بخش اصلی کارشان دوندگی بود و نتیجه اش هم پنج قهرمانی پشت سر هم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی میثم بائو استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس خبر ویژه فرهاد مجیدی میثم بائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست