Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:30:01 GMT

هفت شکارچی در منطقه پته‌خور نمین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۱۲۳

هفت شکارچی در منطقه پته‌خور نمین دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، اکبر قنبری روز یکشنبه در این زمینه تشریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نمین در جریان گشت شبانه در راستای جلوگیری از شکار و صید در منطقه شکار ممنوع پته‌خور از متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، سه قبضه سلاح شکاری با مجوز نگهداری در منزل، سه قبضه سلاح مجاز و ۳۰ عدد فشنگ شکاری کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به متخلفان مبنی بر برخورد قانونی با هرگونه اقدام به صید و شکار، افزود: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین تاکید کرد: گشت‌های هوشمندانه محیط‌بانان در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست و شکار ممنوع استان اردبیل به منظور جلوگیری از هرگونه شکار و صید به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ممنوع شدن شکار و صید در استان اردبیل، از حامیان محیط‌ زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

استان اردبیل با وسعت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، سه منطقه حفاظت شده و پنج منطقه شکار ممنوع با مجموع مساحت بیش از ۲۴۵ هزار هکتار دارد.

برچسب‌ها نمین شکارچیان غیرمجاز استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمین شکارچیان غیرمجاز استان اردبیل نمین شکارچیان غیرمجاز استان اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج