Web Analytics Made Easy - Statcounter

الوباتری با پشتیبانی شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌های ارائه خدمات باتری و برق خودرو در کشور، هر جا که باشید باتری را همراه با خدمات رایگان تعویض باتری ماشین به شما تحویل می‌دهد.

به گزارش برنا، الوباتری در سال 1396 با پشتیبانی محصولات دو شرکت بزرگ باتری‌سازی کشور یعنی آرمان باتری و اشجع باتری شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شرکت زنجیره نمایندگی‌های گسترده‌ای در سراسر کشور دارند که باعث شده خدمات الوباتری در بیشتر نقاط کشور در دسترس کاربران باشد.

الوباتری خدمات تخصصی برق و باتری خودرو را به صورت پیوسته در چهار بخش عرضه می‌کند:

فروش اینترنتی و آنلاین باطری خودروهای سواری ارسال محصول به محل مشتری تعویض رایگان باتری خودرو در محل مشتری تست عملکرد باتری و سیستم برق خودرو مشتری

به‌این‌ترتیب با خرید باتری ماشین خود از الوباتری می‌توانید تا تست نهایی عملکرد سیستم برق خودرو را به دست تکنیسین‌های مجرب این شرکت بسپرید بدون اینکه هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید.

فروش اینترنتی باطری خودرو

در فروشگاه اینترنتی الوباتری می‌توانید انواع باتری‌ ماشین از برندهای مختلف را با گارانتی معتبر تهیه کنید. بسیاری از این باطری‌ها با گارانتی شرکتی بیشتر از یک ساله ارائه می‌شوند که با خرید آنها تا مدت زیادی نگران بروز مشکل برق در ماشین خود نخواهید بود.

برندهای باطری ماشین که همین حالا می‌توانید محصولات آنها را  از الوباتری خریداری کنید شامل برندهای زیر می‌شود:

یوشو اوربیتال هندل کارپیل تینو واریان  

مجموعه الو باتری  علاوه بر فروش اینترنتی انواع باتری های خودرو امکان تعویض باتری ماشین در محل مشتری بصورت رایگان را دارا می باشد- باتری پراید ، باتری پژو ، باتری   و... قابل تعویض و فروش می باشد

ارسال محصول به محل مشتری

تمام لطف خرید آنلاین به دریافت آن در محل است. باتری خودرو وزن نسبتا سنگینی دارد که باعث می‌شود هزینه ارسال و حمل‌ونقل آن بیشتر از بسیاری از وسایل دیگر باشد. برای همین خرید آنلاین آن می‌تواند هزینه‌های غیرمنتظره‌ای را به شما تحمیل کند.

با خرید باتری مناسب ماشین خود از الوباتری، محصول را در منزل یا محل کار خود بدون هزینه ارسال دریافت می‌کنید. در نتیجه دیگر دلیلی برای نگرانی از هزینه ارسال بالا به خاطر وزن سنگین باتری وجود ندارد. اما این پایان کار نیست و الوباتری تا زمانی که نتیجه رضایت‌بخش خرید خود را مشاهده کنید با شما خواهد بود.

تعویض رایگان باتری خودرو در محل مشتری

تعویض باطری ماشین کار راحتی نیست و ریزه‌کاری‌ها و جزئیات خاصی دارد. احتمالا تا به حال با این مشکلات مواجه شده‌اید و می‌دانید که استفاده از تجربه تعمیرکاران متخصص تا چه حد می‌تواند فرایند کار را ساده کرده و مانع بروز مشکلات ثانوی احتمالی شود. خوشبختانه با خرید از الوباتری دیگر نیازی به جستجو به دنبال تعمیرکار مجرب و نگرانی‌های مرتبط با آن وجود ندارد.

الوباتری با پشتیبانی شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌های ارائه خدمات باتری و برق خودرو در کشور، هر جا که باشید باتری را همراه با خدمات رایگان تعویض باتری ماشین به شما تحویل می‌دهد. تکنسین‌های مجرب الوباتری با آشنایی کامل با سیستم برق و باتری خودروهای سواری در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن باتری ماشین را تعویض می‌کنند.

تست عملکرد باتری و سیستم برق خودرو مشتری

در نهایت پس از نصب باتری، نوبت به تست عملکرد باتری و بررسی سیستم برق خودرو می‌رسد. در موارد زیادی ممکن است مشکل باطری به عملکرد سیستم برق ربط داشته باشد. در این موارد سیستم برق خودرو باعث بروز مشکل در باتری می‌شود و در صورت تعویض هم ممکن است دوباره با مشکل در باطری مواجه شوید. یعنی مشکل با وجود تعویض باتری هم برطرف نشود.

برای پیشگیری از مشکلاتی مانند این، تعمیرکاران متخصص و تکنسین‌های مجرب الوباتری نه فقط عملکرد درست باتری را تست می‌کنند، که از کارکرد درست سیستم برق خودرو هم اطمینان پیدا می‌کنند. با این حساب فقط کافی است یک باطری ماشین از الوباتری خریداری کنید تا بدون نیاز به هزینه‌های اضافی آن را در محل خود روی ماشین خود تعویض کرده و از سلامت سیستم برق هم مطمئن شوید.

باطری ماشین یکی از قطعات کلیدی است که اگر دچار مشکل شود، دردسرهای زیادی درست می‌کند. هر راننده‌ای خاطره خودش را از استارت زدن و روشن نشدن خودرو دارد. بعضی از آنها با این اتفاق فقط دیرتر به مقصد می‌رسند. بعضی هم که شانس بدتری دارند مجبور می‌شوند کنار جاده به دنبال کمک بگردند که به هیچ وجه تجربه خوشایندی نیست.

دلایل زیادی برای بروز مشکل در باتری خودرو وجود دارد، از باز ماندن سوئیچ گرفته تا سرما، از بار کشیدن زیاد گرفته تا خاموش و روشن کردن سریع، ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید باتری دیگر کار نمی‌کند. اگر راننده‌ای به‌اصطلاح فنی باشید و خودرو مدل پایینی هم داشته باشید، ممکن است سراغ باطری بروید تا متوجه مشکل شده و اگر شد آن را برطرف کنید. اگر هم فنی نباشید، فرقی نمی‌کند مدل خودرو چه باشد، چاره‌ای جز تماس گرفتن با تعمیرکار نخواهید داشت.

این تجربه‌ها در گذشته بخشی از تجربه رانندگی و داشتن ماشین محسوب می‌شد. خوشبختانه آن روزگار دیگر به سر آمده و حالا می‌توانید بدون نگرانی از این مشکلات از رانندگی لذت ببرید. الوباتری اولین برند ارائه‌دهنده خدمات تخصصی برق و باتری خودرو است که از خدمات آن می‌توانید در محل خود بهره ببرید. این شرکت از بهترین نیروهای متخصص و تکنسین‌های مجرب برای ارائه خدمات تعویض رایگان باتری خودرو در محل استفاده می‌کند.

چه زمانی وقت تعویض باطری خودرو است؟

عوامل زیادی در آسیب دیدن و بروز مشکل در باطری خودرو نقش دارند. برای همین کاملا طبیعی است که شب ماشین خود را سالم خاموش کنید و صبح هر چقدر استارت بزنید نتوانید آن را روشن کنید. باتری‌ها قطعات حساسی هستند که وقتی کار نمی‌کنند یا وقتی ما نمی‌بینیم و خواب هستیم هم آسیب دیده و خراب می‌شوند. شاید بهتر باشد برای اینکه دیر نشود، در صورت مشاهده هر یک از اتفاقات زیر برای تعویض باتری اقدام کنید.

آهسته روشن شدن موتور

می‌دانید وقتی که استارت می‌زنید موتور چطور روشن می‌شود و لرزش و به کار افتادن آن را حس می‌کنید. وقتی این روشن شدن به کندی انجام شود و بیشتر از حالت عادی طول بکشد تا به وضعیت معمول آن برسد، احتمالا تعویض باتری لازم است.

سرما یا گرمای شدید

تغییرات آب و هوایی شدید یکی دیگر از عواملی است که باتری ماشین با آن رابطه خوبی ندارد. برای همین در گرمای تابستان یا سرمای شدید زمستان اگر با مشکل در روشن شدن خودرو مواجه شدید، زیاد متعجب نشوید. در این مورد هم بهترین راه برای مطمئن شدن از عملکرد مناسب خودرو، تعویض باتری است.

پایین رفتن سطح مایع باتری ماشین

بیشتر باتری‌ها یک بخش شفاف روی بدنه خود دارند که از روی آن می‌توانید سطح مایع داخل باتری را بررسی کنید. اگر سطح مایع داخل باتری پایین‌تر از حد معمول آن که با درجه مشخص شده برسد، وقت تعویض باتری و تست سیستم برق و باتری رسیده است.

متورم شدن باطری خودرو

معمولا به خاطر حرارت زیاد با مشکل متورم شدن و باد کردن بدنه باطری مواجه می‌شوید. به هر حال این مشکل با تعویض باطری ماشین برطرف می‌شود.

نشت مایع باطری ماشین

نشت مایع باطری می‌تواند باعث مشکلات دیگری هم در عملکرد خودرو شود. برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است در صورت مشاهده نشت مایع باطری، جایی که اتصال کابل‌های مثبت و منفی قرار گرفته را بررسی کنید و در صورت مشاهده رسوب، برای تعویض باتری اقدام کنید.

فرسودگی باتری

در نهایت ممکن است باتری ماشین شما به این دلیل ساده که عمرش تمام شده از کار بیافتد. باتری‌های مرغوب معمولا بیشتر از یک سال گارانتی دارند که با نزدیک شدن به این زمان بهتر است برای تعویض باتری آماده شوید. در این مورد هم متاسفانه راهی به جز تعویض باتری برای برگرداندن خودرو به حالت سالم وجود ندارد.

تست منظم عملکرد سیستم برق و باطری ماشین

تمام مواردی که در بالا معرفی شدند می‌توانند ماشین را از کار انداخته و برنامه‌های راننده را به هم بریزند. برای پیشگیری از بروز این مشکلات بهترین کار مراجعه منظم به تعمیرگاه برای عیب‌یابی و معاینه فنی خودرو است. این کار زمان زیادی نمی‌برد و باعث اطمینان از عملکرد سالم خودرو می‌شود. تنها نکته‌ای که برای آن لازم است مورد توجه قرار بگیرد مراجعه به تعمیرگاه‌های قابل‌اعتماد، به‌خصوص برای بررسی سیستم برق و باطری ماشین است.

بعضی از مشکلات سیستم برق خودرو باعث می‌شوند باتری دچار مشکل شود. در این موارد اگر به تعمیرکار غیرمجرب مراجعه شود، با تعویض باتری مشکل موقتا برطرف می‌شود. اما با گذشت مدت کوتاهی دوباره باتری ماشین از کار می‌افتد و مجددا هزینه‌ها تکرار می‌شود. برای پیشگیری از این قبیل مشکلات، بهتر است مطمئن شوید که ماشین خود را برای تعمیر به تعمیرگاه قابل‌اعتمادی سپرده‌اید.

اگر با هر یک از مشکلاتی که در بالا معرفی شدند مواجه شده‌اید، الوباتری یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین گزینه‌هایی است که برای تعویض باتری و تست عملکرد سیستم برق و باطری می‌توانید از آن کمک بگیرید. همان‌طور که در ادامه خواهید دید، بعد از خرید آنلاین باطری ماشین از الوباتری، ارسال و تعویض آن به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری و معطل شدن در تعمیرگاه وجود ندارد. تکنسین‌های متخصص این مرکز بعد از تعویض باتری سیستم برق و عملکرد باتری را به رایگان تست می‌کنند. در نهایت وقتی از عملکرد سالم سیستم برق و باتری جدید مطمئن شدند محل شما را ترک می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باتری خودرو الوباتری تعویض باتری ماشین تعویض باتری ماشین برای تعویض باتری عملکرد سیستم برق سیستم برق خودرو عملکرد باتری باتری خودرو باطری ماشین باطری خودرو برق و باتری سیستم برق وجود ندارد تست عملکرد محل مشتری بروز مشکل ماشین خود باتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟