Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج تست کرونای بازیکنان و مربیان تیم ملی کشورمان نشان داد هیچکدام از آن‌ها به ویروس کرونا مبتلا نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین تمرین تیم ملی فوتبال برای دو دیدار پیش رو مقابل لبنان و سوریه، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند. گروه اول شامل شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی قایدی و یاسین سلمانی زیر نظر وحید هاشمیان و ماریو تات تمرین کردند. این بازیکنان کار با توپ و پاسکاری کوتاه را طبق برنامه اعلامی کادر فنی انجام دادند.

گروه دوم شامل وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، سروش رفیعی و صالح حردانی هم در مجموعه پِک، زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور بدنساز تیم ملی حرکات کششی، گرم کردن بدن و کار با وزنه را انجام دادند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در دقایق ابتدایی در زمین تمرین حاضر شد و بر روند تمرینی بازیکنان نظارت کرد. او سپس به مجموعه پِک رفت و دقایقی با ملی‌پوشان گفت‌وگو کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لبنان شجاع خلیل زاده حسین کنعانی زادگان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)