Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: مهر ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت به شیوه قاپ زنی و دستگیری یک نفر متهم به اسم علیرضا در کلانتری ۱۰۵ سنایی تشکیل می‌شود که به جهت رسیدگی و کشف جرم پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی می‌شود.

وی عنوان کرد: علیرضا ابتدا منکر بزه انتسابی می‌شود که با دقت و تلاش کارآگاهان مشخص می‌شود وی در چند صحنه سرقت حضور داشته است، در تحقیقات تکمیلی متهم به همدستی با ۳ همدستش با ۲ دستگاه موتورسیکلت معترف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سایر همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه ای دستگیر می‌شود، تصریح کرد: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف و تا کنون ۱۵ تن از مال باختگان شده اند.

به گفته سرهنگ دستخال کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 5346104 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت موبایل دستگیری سارق شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی بازگشایی مدارس یوم الله 13 آبان پیش بینی وضعیت هوا شهرداری منطقه 14 تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری سازمان تامین اجتماعی شهر تهران بارش باران مددجویان کمیته امداد قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد