Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، رحیم نریمانی روز یکشنبه اظهار کرد:‌ مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» که با عنوان «سرخ نگاران» و با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» کتاب‌های چاپ نخست منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

نریمانی گفت:‌ تمامی ناشران و نویسندگان تا پایان آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند پس از نام‌نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد، دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی، شماره ۵، طبقه سوم، اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع است. همچنین امکان مکاتبه با دبیرخانه ازطریق ایمیل جشنواره سرخ‌نگاران به نشانی nashrshahed@gmail.com فراهم است و شماره‌های ۰۲۱۸۸۸۴۲۲۴۷ و ۰۲۱۸۸۳۰۸۰۸۹ آماده پاسخگویی به پرسش‌های بیشتر درباره فراخوان هستند.

دومین جشنواره سرخ نگاران،‌ اهدافی چون «بررسی علمی پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت»، «حمایت از آثار فاخر و کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت»، «انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه» و «تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را پی می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جشنواره بین المللی دومین جشنواره ایثار و شهادت سرخ نگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها و تعداد کتاب‌های موجود خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و… خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 750349

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی