Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، جمعیتی حدود چهار هزار نفر در میلان ایتالیا برای اعتراض به گذرنامه سلامت کرونا جمع شدند.

علاوه بر میلان در شهر‌های دیگر ایتالیا از جمله تریسته و پادوا نیز چنین تظاهراتی در جریان بوده است.

ستاد پلیس ایتالیا جمعیت کل تظاهرکنندگان را متشکل از هشت هزار نفر دانسته و آن را دومین تظاهرات بزرگ در ده سال اخیر عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات در تریسته به خشونت کشیده شد. تظاهرکنندگان میز و صندلی‌هایی را پرتاب کرده و با واکنش شدید پلیس ضد شورش مواجه شدند. پلیس ایتالیا معترضان را با باتوم‌های فلزی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

گفته شده تظاهرات میلان نیز از مسیری که پیش‌بینی شده و مجوز گرفته بود منحرف شد و با ورود به خیابان دیگری باعث ترافیک شدید در این منطقه شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، پلیس ایتالیا تاکنون ۱۰ نفر از معترضان را دستگیر کرده است.

قوانین کرونایی جدید در ایتالیا برای همه افراد شاغل اجباری شده است. همچنین برای ورود به رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، استخر‌ها و موزه‌ها داشتن گذرنامه سلامت اجباری است. چنین امری خشم مردم این کشور را برانگیخته و آن‌ها را به خیابان کشانده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات ایتالیا پلیس ایتالیا گذرنامه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک