Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در روز پایانی رقابت‌های پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا، سه ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

امیر غلامزادگان، تنها نماینده ایران در بخش فیتنس آکروباتیک بعد از رقابت با حریفان قدرتمند خود به عنوان پنجمی مسابقات دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه رقابت‌های فیتنس چلنج علیرضا پیری و حسین رحیمی در بخش انفرادی و در رده نقره‌ای شرکت کردند. در پایان پیری که در رده طلایی به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود، این بار مدال طلا را از آن خود کرد.

از سوی دیگر حسین رحیمی که می‌توانست به مدال نقره و یا حتی طلای مسابقات دست پیدا کند، در حرکت لانچ به خاطر یک اشتباه و گذاشتن وزنه روی زمین نتوانست به رقابت ادامه دهد و از رقبا عقب افتاد. در ادامه این مسابقه رحیمی توانست عقب افتادگی به وجود آمده را جبران کرده و به مدال برنز دست پیدا کند.

از نکات جالب توجه مسابقات امروز حضور سفیر ایران در سالن مسابقات فیتنس چلنج و تماشای رقابت ملی پوشان ایران در کنار رییس فدراسیون بدنسازی بود. همچنین دکتر حسن قشقاوی با رافائل سانتونخا، رییس IFBB نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است؛ پیش از این علیرضا پیری در رده طلایی بخش انفرادی به مدال نقره، تیم دوبل ایران به یک طلا و یک نقره و تیم ۶ نفره ایران به مدال طلای بخش تیمی دست یافته بودند.

بدین ترتیب تیم ملی فیتنس ایران که با ترکیبی سه نفره راهی مسابقات جهانی اسپانیا شده بود و فقط در بخش تیمی از یار کمکی استفاده کرد، با سه طلا، ۲ نقره، یک برنز و یک عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید

صحبت‌های چهار ملی پوش پاورلیفتینگ ایران قبل از آغاز رقابت‌های جهانی نروژ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد