Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@21:05:45 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۸۰۳

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران و سایپا آذین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و رایان هم افزا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹هزار و ۶۸۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۰هزار و ۹۶۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۴۱۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۲۰۳میلیارد تومان در بیش از ۷۸۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، سایپا آذین و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران دارو، نهاد‌ها مالی بورس انرژی و مهندسی نصیر ماشین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۴۲۳میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۵۱میلیارد تومان در ۳۰۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۲۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۲۳۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و رایان هم افزا امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، سپیدار سیستم آسیا و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بالاترین و پایین ترین رشد قیمت امروز در بورس بورس اوراق بهادار بورس تهران بورس کالا بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها