Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: باتوجه به بازدید‌هایی که صورت گرفت بسیاری از نقاط شهر که امکان بارش برف را دارند، ایستگاه‌های برف روبی آمادگی لازم را دارند و در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

خبرگزاری میزان- علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آب گرفتگی معابر سطح شهر اظهار داشت: شب گذشته بنده در کنار معاونین محترم شهردار تهران از مناطق ۱ و ۳ و منطقه ۵ را نیز به شکل سرزده بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود بارندگی زیاد شب گذشته اوضاع ثبات خوبی داشت، باتوجه به آمار ۱۳۷، مراجعات مردم کم شده بود و علت آن هم حضور به موقع در سطح شهر و دفع گیر جوی‌ها بود.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در تقاطع‌هایی که جریان آب به هم میخوردند، نیرو‌های ثابت به صورت شیفتی مستقر شده بود تا دفع گیر شود.

نادعلی با بیان اینکه ۱۰ هزار نیروی شهربان طی چند روز بارندگی برای رفع گیر جوی‌ها آماده باش بودند، گفت: باتوجه به بازدید‌هایی که صورت گرفت بسیاری از نقاط شهر که امکان بارش برف را دارند، ایستگاه‌های برف روبی آمادگی لازم را دارند و در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به قول شهردارتهران برای اهدا دو رام قطار به قم، گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و فرصتی برای اینکه درباره این موضوع با شهردار صحبت کنیم، ایجاد نشد.

نادعلی تصریح کرد:، اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می‌خواهیم که درباره این مسائل مهم، اطلاع رسانی سریعتری داشته باشد. اما اگر بحث دادن امکانات به شهر‌های دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اختلاف امروز در صحن شورای شهر و قهر یکی از اعضا، گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می‌دانند که مطالبه گر باشند و نظارت خود را از طرق مختلف اعلام کنند. اما گاهی ممکن است حرف‌های تند و تیز هم مطرح شود.

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد، تصریح کرد:، چون در ابتدای کار هستیم ممکن است برخی از عدم توجیح‎ها باعث سوء تفاهم شود.

نادعلی گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می‌کنم که ما در همه کار‌های مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفتگو کنیم.

بیشتر بخوانید: بارش باران در بیش از ۲۰ استان کشور/ هوا سردتر می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران برف روبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران برف روبی شورای شهر تهران برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت