Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:54:41 GMT

پیکر آخرین کوهنورد گمشده در ارتفاعات شفت پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۰۴۶۹

پیکر آخرین کوهنورد گمشده در ارتفاعات شفت پیدا شد

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش گم شدن یک تیم هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات سیاهمزگی شهرستان شفت، اظهار کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب شفت و فومن به همراه هیئت کوهنوردی فومن با دو دستگاه خودروی خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

غلامی افزود: پس از یک شبانه روز عملیات جستجو شش نفر از اعضای گروه هفت نفره کوهنوردی توسط نیروی‌های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: روز گذشته یک تیم از هلال احمر فومن و مرکز استان به محل وقوع حادثه اعزام شدند که پس از ساعت‌ها تلاش عصر امروز پیکر بی جان فرد گمشده توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر سپاه بسیج و مردم محلی در ارتفاعات سیاهمزگی شفت کشف و تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبر 5346242

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش غلامی هلال احمر گیلان کوهنوردی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه بارش باران استکبار ستیزی گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.
 
وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
 
وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه