Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اولش فقط یک آتش سوزی معمولی بود که آتش نشانان مثل همیشه گل کاشته و پیش از بروز خسارت های جانی شهروندان گرفتار در دود و آتش را نجات دادند، هنوز ساعتی نگذشته بود که نظیر این حادثه در یک نقطه دیگر شهر تکرار شد و باز هم به کسی آسیب نرسید.

به گزارش رکنا، حدود دو ساعت پس از این دو حادثه خبر سقوط یک کارگر درون چاه عمیق به آتش نشانی رسید و باز هم آتش نشانان با ازخودگذشتگی به دل چاه رفتند و حادثه را ختم به خیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عصر دیروز آخرین حادثه روز شنبه، گروهی از معلمان را در جاده کلات گرفتار کرد و تعدادی از آن ها درون خودرو گرفتار شدند.

نجات 10شهروند از دل آتش در مشهد

اولین حادثه در خیابان طباطبایی رخ داد. آتشی به جان یک منزل مسکونی افتاده بود. با اعلام حادثه مأموران ایستگاه های ششم و هجدهم آتش نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شدند. با حضور امدادگران مشخص شد که آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک منزل مسکونی تازه ساز رخ داده است.

آتش نشانان با نجات و هدایت 10نفر که از ساکنان ساختمان بودند، از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری کردند. در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

تکرار حادثه در خیابان صدر مشهد

هنوز زمان زیادی از حادثه خیابان طباطبایی نگذشته بود که حادثه مشابه دیگری این بار در خیابان شهید صدر به سامانه 125آتش نشانی مشهد گزارش شد. آتش نشانان 4ایستگاه مأمور رسیدگی به حادثه شدند. آتش نشانان پس از رسیدن به محل متوجه شدند که حادثه در طبقه همکف یک آپارتمان مسکونی رخ داده و تعدادی از ساکنان ساختمان نیز گرفتار شده اند.

نیروهای اعزامی هم زمان با نجات 7نفر از این ساختمان، به سراغ مهار آتش رفتند که مشخص شد آتش از قسمت نورگیر در حال سرایت به دیگر واحدهای این مجموعه مسکونی است. امدادگران بلافاصله با اقدامات لازم آتش را مهار و خاموش کردند و به ایمن سازی محل پرداختند. علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است.

سقوط به گودال 10متری در مشهد

سومین حادثه ای که نجاتگران ایستگاه های سوم و پنجاه ویکم آتش نشانی مشهد را به بولوار مطهری شمالی کشاند، مرتبط با ماجرای سقوط یک کارگر به عمق یک چاه عمیق بود. آتش نشانان پس از ورود به محل وقوع حادثه متوجه شدند که مردی جوان به دلایلی نامعلوم در یک ساختمان در حال احداث به درون چاه سقوط کرده است.

امدادگران با انجام اقدامات فنی ضمن مهار اطراف چاه به علت پیشگیری از سقوط اجسام درون چاه، پا به این چاه عمیق گذاشتند. دقایق به کندی پیش می رفت و احتمال به خطر افتادن جان این کارگر وجود داشت که یکی از آتش نشانان با فرورفتن درون چاه، این جوان را به بالا آورد و از مرگ حتمی نجات داد. فرد حادثه دیده پس از انتقال به سطح زمین، برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین های اورژانس حاضر در محل شد.

حادثه خونین برای معلمان مشهدی

امدادرسانی آتش نشانان مشهد به مصدومان سانحه رانندگی تصادف خودرو حامل معلمان در جاده کلات آخرین قطعه پازل حوادث دیروز بود.

این حادثه در کیلومتر 40جاده مشهد به کلات رخ داده و یک دستگاه سواری پراید با یک خودرو نیسان وانت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند. در پی این سانحه رانندگی تعدادی از سرنشینان پراید درون خودرو گرفتار شدند.

با حضور آتش نشانان در محل، بلافاصله نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج کردند و تحویل تکنیسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

در این حادثه 5سرنشین خودرو پراید شامل 4زن و یک مرد که تعدادی از آن ها معلم بودند به همراه راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: شهرآرا

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آتش سوزی حادثه اخبار حوادث آتش سوزی تصادف مشهد سقوط سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام داماد فال بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا و پویان مختاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا