Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی راهکار‌های تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق وعده‌های رییس جمهور متعهد است.

خبرگزاری میزان -بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه بررسی راهکار‌های تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رییس جمهور تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سفر‌های اخیر رییس جمهور و وعده تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست نیاز‌ها و مجوز‌های لازم را برای اجرای این طرح احصاء کنند تا هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.

در این جلسه که وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش بینی هزینه اجرایی این طرح ارائه کرد.

در این گزارش همچنین روش‌های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوز‌های لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: معاون اول رییس جمهور: سرعت گرفتن واکسیناسیون رضایتمندی مردم را به همراه داشته است

انتهای پیام/

برچسب ها: مخبر رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مخبر رئیس جمهور معاون اول رییس جمهور راه آهن شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم