Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:13:14 GMT

اعتبارات استانی پایتخت قرآنی بوشهر تخصیص یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۰۹۴۶

اعتبارات استانی پایتخت قرآنی بوشهر تخصیص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست مسئولان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: ۱.۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها در پایتخت قرآنی بوشهر تصویب شده است که هنوز این اعتبارات تخصیص نیافته است.

وی با تأکید بر اقدام سریع برای اجرا برنامه‌ها و تخصیص اعتبارات پایتخت قرآنی بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در شورای فرهنگ عمومی در بین دیگر استان‌ها در عرصه دانش، بررسی‌های آمایش، برتر شناخته و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز قیام حماسی زنان لرده استان بوشهر مقابل استعمار پیر انگلیس اظهار داشت: این حماسه نشان از عظمت زمان این منطقه در عرصه بصیرت، جهاد و مقاومت پایدار در حفظ هویت دینی و ملی است.

وی از تنظیم اسناد فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر در عرصه تعلیم و تربیت عرصه بسیج در کشور به مقام نخست دست یافت و در مشهد در حوزه تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و بسیجی به شکل ویژه قدردانی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مصوبات مربوط به پایتخت قرآنی باید اجرایی شود و همچنین اکنون شش ماه از پایتخت قرآنی استان بوشهر گذشته، هر چند مسئله کرونا است اما کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها به شکل مطلوب اقدامات لازم انجام نداده‌اند.

صفایی بوشهری از پرداخت نشدن بودجه مصوب پایتخت قرآنی استان بوشهر انتقاد کرد و بر فعالیت و اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها در عرصه پایتخت قرآنی به‌صورت جهادی و انقلابی تأکید کرد و گفت: سازمان برنامه‌وبودجه استان بوشهر در این زمینه اعتبارات مصوب پایتخت قرآنی تأمین و پرداخت نکرده است.

وی با بیان اینکه نهادها و سازمان‌ها توانایی انجام مصوبات ندارند اعلام کنند گفت: متأسفانه برخی افراد قدر نعمت و برکات پایتخت قرآنی بوشهر نمی‌دانند و با این موضوعات بنیادین فرهنگی و اعتقادی معامله اداری می‌کنند که درست نیست.

صفایی بوشهری، پایتخت قرآنی را یک عزت برای استان بوشهر دانست و افزود: در راستای بررسی تکالیف دستگاه‌ها در قبال پایتخت قرآنی جلسه اضطراری در نیمه نخست آذرماه تشکیل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه باید بدون هیچ مسامحه سریع اعتبارات یاد شده تأمین و پرداخت تا برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر اجرا شود خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی ۸۵۰ میلیون تومان مصوب شده است ولی تاکنون تأمین و پرداخت نشده است.

کد خبر 5345977

منبع: مهر

کلیدواژه: صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی مشهد یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه آمار کرونا بارش باران استکبار ستیزی گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا پایتخت قرآنی بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان