Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ناجی عبیاوی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی موسسات کاریابی با معاونان این اداره کل در اهواز بیان کرد: بسته‌های تشویقی ویژه به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان ارایه می‌شود.

وی ادامه داد:این نهاد حمایتی  براساس ظرفیت های قانونی خود خدماتی را تعریف کرده که از جمله پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تا سقف یک میلیارد ریال با کارمزد چهاردرصد و دوره بازپرداخت هفت ساله به کارفرما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبیاوی با اشاره به ارایه خدمات ویژه به کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان در مناطق محروم افزود:درصورتی که کارفرما در مناطق محروم اقدام به جذب مددجو کند علاوه بر بسته تشویقی تسهیلات، حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد تا مدت ۲ سال ارایه می‌شود. 
وی در رابطه با چگونگی نظارت بر فعالیت های مددجویان گفت: براساس شیوه نامه تعریف شده نظارت‌ِ پیش، هنگام و پس از به کار گماری مددجویان با بررسی شرایط کارفرما و نیاز وی، ظرفیت سنجی می‌شود تا با استفاده از شرکت‌های مشاوره شغلی و ساز و کارهای قانونی بررسی ایجاد شغل برای مددجویان پس از پرداخت تسهیلات انجام شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارها و موانع به کارگیری کارجویان زیرحمایت این کمیته بیان کرد و افزود: یکی از مسیرهایی که در قالب نظام هدایت و مشاوره شغلی برای تعیین مسیر اشتغال کارجویان پیش بینی می‌شود به کارگماری و جذب در بنگاه‌های اقتصادی است.
وی موسسات کاریابی را بازوان توانمند و شرکای اجتماعی این کمیته دانست و گفت: کاریابی‌ها به عنوان بازوان توانمند و شرکای اجتماعی می‌توانند در جهت معرفی کارجویان ماهر این کمیته به بنگاه‌های اقتصادی نیازمند، نقش بسزایی ایفا کنند. 
وی آموزش را گام اصلی توانمندسازی خانواده ها دانست و افزود: آموزش یکی از گام های اصلی و اساسی توانمندسازی خانواده ها درایجاد اشتغال تعریف شده و اهمیت ویژه‌ای را در بودجه ریزی و برنامه‌های این اداره کل دارد. 
عبیاوی با اشاره به طبقه بندی آموزش‌های ارایه شده از سوی این اداره کل بیان کرد:آموزش‌های این اداره کل در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و مهارتی متناسب با نیاز بازار و کارفرمایان تعریف می‌شود و هم اکنون، سمت و سوی این آموزش ها از مربی محور به تعاملی سوق یافته است.
وی ادامه داد:آموزش‌های این اداره کل براساس نیازسنجی شرکت‌ها تعریف و استانداردسازی می‌شود و سپس این آموزش‌ها با کمک سازمان فنی حرفه‌ای و متولیان آموزش اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به دعوت از کارآفرینان حرفه‌ای برای راهبری شغلی در این نهاد گفت:در طرح راهبری شغلی کارآفرینان حرفه‌ای که بازار آماده‌ای را برای ارایه محصولات دارند به همکاری فراخوانده شده‌اند تا در قالب قرارداد شغلی میان راهبر و مستعدان اشتغال بتوانند ازاین ظرفیت براساس فرآیند زنجیره ارزش شغل، در آموزش، بازاریابی و فروش محصولات، ایفای نقش کنند.

۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان هستند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خوزستان اداره کل کمیته امداد آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی