Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در اولین مسابقه خود در جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) مقابل بنیادکار ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه  پیروز شد.   

نیمه اول

نماینده ایران در این دیدار خیلی زود به گل رسید، زهرا علیزاده در دقیقه پنج با توپ‌ربایی در محوطه ۱۸ قدم بنیادکار و پاس رو به عقب، موقعیت خوبی را به وجود آورد که رقیه جلال‌نسب آن  را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شبنم بهشت دقایقی بعد با پاس زهرا  علیزاده در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت اما موفق به گلزنی نشد و توپ با تکل دروازبان ازبکستان راهی کرنر شد.  عارفه سیدکاظمی دروازه‌بان سیرجان در دقیقه ۱۵ بازی موقعیت تک به تک بازیکن حریف را گرفت و مانع از باز شدن دروازه خود شد.  فشار تیم بنیادکار روی دروازه ایران بیشتر شد اما  موقعیتی جدی ایجاد نکرد تا اینکه در دقیقه ۳۳ بازی فاطمه برزاجانی روی بازیکن حریف خطا کرد که داور به او کارت زرد داد و ضربه آزاد اعلام کرد. کاراچیک ملی‌پوش بنیادکار پشت توپ ایستاد که ضربه او با اختلاف کم از بالای دروازه ایران بیرون رفت. داور بار دیگر برای بنیادکار ضربه آزاد اعلام کرد که کاراچیک آن  را به سمت دروازه ایران ارسال کرد و سیدکاظمی در دو مرحله توپ را گرفت.  خطای بازیکن ازبکستان پشت محوطه جریمه باعث شد تا داور به کاپیتان این تیم کارت زرد بدهد و برای ایران ضربه آزاد اعلا کند. داور از طریق VAR صحنه خطا را بازبینی و آن را تایید کرد. افسانه چترنور پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او خوب نبود و به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد.  این نیمه سه دقیقه وقت اضافه داشت و در نهایت با برتری یک برصفر شهرداری سیرجان به پایان رسید. 

نیمه دوم 

با شروع نیمه دوم بازیکن ازبکستان روی افسانه‌چترنور خطا کرد که داور به او کارت زرد داد و برای ایران ضربه آزاد اعلام کرد. حدیث بساط‌شیر توپ را ارسال کرد اما ضربه  سر بازیکن سیرجان خوب نبود و از بالای دروازه بیرون رفت.  فاطمه مخدومی مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نبود که مریم سلیمان‌پور به جای او به زمین آمد.    فشار بنیادکار بر داوازه ایران بیشتر شد اما موقعیتی جدی به وجود نیاورد. ایران هم دراین  دقایق به ضد حمله روی آورده  بود که زهرا علیزاده ستاره سیرجان در این مسابقه در دقیقه ۴۵ مسابقه با یک ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه گل دوم ایران را به ثمر رساند. کاراچیک بهترین بازیکن بنیادکار در این دیدار، چند بار دروازه ایران را تهدید کرد تا اینکه در دقیقه ۷۵ با دروازه‌بان ایران در موقعیت تک به تک قرار گرفت. سیدکاظمی روی او خطا کرد که داور این صحنه را پنالتی گرفت و به سیدکاظمی هم کارت زرد داد. نوزی‌مورا پنالتی را تبدیل به گل کرد و حساب کار دو بر یک شد.  کاراچیک دقایقی بعد به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت. تعداد خطای دو تیم‌ در نیمه دوم بیشتر شد. نظام‌آبادی در دقیقه ۸۹ روی بازیکن بنیادکار خطا کرد و کارت زرد گرفت. ضربه آزاد بنیادکار هم توسط بازیکنان  ایران دور شد. داور  برای این نیمه هشت دقیقه وقت اضافه گرفت.  زهرا علیزاده در وقت‌های اضافه بازی تعویض شد و جای خود را به هستی فروزنده داد. فاطمه ارزانی هم به جای افسانه چترنور به زمین آمد. این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید. 

عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، حدیث بساط‌شیر، فاطمه امینه برازجانی، زینب عباسپور، سهیلا نظام‌آبادی، رقیه جلال‌نسب، فاطمه مخدومی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور و شبنم بهشت ترکیب اولیه تیم سیرجان در این مسابقه بود.  

نماینده ایران چهارشنبه، ۱۹ آبان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مقابل گوکولام هند به میدان می‌رود.  

بیشتر بخوانید: پیام آزمون به طارمی بوی بازگشت دارد!/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال بانوان افسانه چترنور زهرا علیزاده دروازه ایران ضربه آزاد کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود. آنها در نیمه اول با گل تروه چالوبا جلو افتادند و در ۴۵ دقیقه دوم هم با یک گل دیگر به پیروزی ۲-۰ رسیدند.

ویدئو: 331717

بازی پایاپای آغاز شد اما کم کم چلسی سوار بر بازی شد. در دقیقه ۵ شوت جکسون را فن د فن از روی خط برگشت داد و مانع از گل خوردن تیمش شد.

در ادامه چلسی کماکان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی ناکام بودند. تا اینکه در دقیقه ۲۴ روی ارسال ضربه کاشته از کانر گالاگر، چالوبا با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه فنی و خطرناک مودریک به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد ضربه سر رومرو از کنار دروازه پتروویچ به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما با برتری تاتنهام آغاز شد. در دقیقه ۵۴ ضربه خطرناک کولوسفسکی را پتروویچ گرفت.

دقایقی بعد تاتنهام تا نزدیکی رسیدن به گل پیش رفت. جایی که ضربه جانسون در داخل محوطه جریمه، با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته خطرناک پالمر به تیر دروازه خورد و در برگشت جکسون با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ سون هیونگ مین می‌توانست به گل اول برسد اما گیلکریست به خوبی مقابل او مقاومت و توپش را دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی چلسی به خوبی از پیروزی‌اش دفاع کرد و تاتنهام هم توانی برای خلق موقعیت نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد. چلسی با این برد به رده هشتم رسید و ۵۱ امتیازی شد. تاتنهام هم با همان ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا