Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:30:32 GMT

سردار سرلشکر سلامی جویای حال امیرعبداللهیان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۱۳۸

سردار سرلشکر سلامی جویای حال امیرعبداللهیان شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، جویای وضعیت سلامت وزیر امور خارجه کشورمان شد.

گفتنی است، در پی تماس‌های تلفنی مسئولان کشورمان به منظور کسب اطلاع از وضعیت سلامت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پی ابتلای وی به کرونا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) هم در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه از سلامت امیرعبداللهیان اطلاع حاصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان در پی ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و آنگونه که سعید خطیب‌زاده پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه در قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری دیگر نیز روز گذشته (شنبه) در تماس‌های تلفنی از وضعیت سلامت وزیر امور خارجه کشورمان اطلاع حاصل کردند.

به گزارش فارس، تعدادی از وزرا و مقامات خارجی نیز در تماس تلفنی و یا با ارسال پیام جویای حال وزیر امور خارجه شده و برای وی آرزوی بهبودی کردند.

وزرای خارجه چین، روسیه، جمهوری آذربایجان، عراق و سوریه در این خصوص تماس تلفنی برقرار کردند و جویای حال وزیر امور خارجه کشورمان شدند و وزرای خارجه اردن و کویت هم در پیامی برای وی آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور