Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان از بستری نماینده ولی فقیه در کاشان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا کاشانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به بستری آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشت: آیت‌الله سلیمانی به دلیل عارضه قلبی در این بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر حال عمومی وی مساعد گزارش شده است، افزود: اقداماتی درمانی لازم از سوی پزشکان، پرستاران و متخصصان صورت پذیرفته است و خوشبختانه و به لطف خدا و دعای خیر مردم حال عمومی آیت‌الله سلیمانی خوب است.

امام جمعه کاشان‌: بخش عظیمی از مشکلات کشور ریشه در بی‌عدالتی دارد‌   امام جمعه کاشان: دولت باید ضعف‌های قبلی را جبران کند   امام جمعه کاشان: بحران معیشتی روز به روز بر شانه مردم سنگین‌تر می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی در حال حاضر در بخش سی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: با تشخیص متخصصان آیت‌الله سلیمانی در راستای بهبود وضعیت جسمانی باید آنژیوگرافی انجام دهند.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سلیمانی امام جمعه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد