Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@09:24:33 GMT

اعضای موسوم به جنبش ق س در اصفهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۲۲۴

اعضای موسوم به جنبش ق س در اصفهان دستگیر شدند

سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان از دستگیری اعضای یک گروهک ضد انقلاب موسوم به جنبش "ق س" در این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روح الله حکیمی‌فر اظهار کرد: اعضای این گروهک ضد انقلاب قصد برهم زدن امنیت مردم استان را داشتند.

وی ادامه داد: اعضای این گروهک ضدانقلاب که قصد داشت با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای حقیقی علیه امنیت مردم اقدام کنند، پیش از هر اقدامی در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) قرار گرفتند و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افرود: توزیع شب‌نامه در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر، فراخوان‌های متعدد به منظور تجمع و اغتشاش، فریب برخی ساده لوحان و اجیر اراذل و اوباش، برنامه ریزی گسترده برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور از جمله اقدامات این گروه بود.

حکیمی‌فر افزود: از این گروه مقادیری سلاح و مهمات جنگی نیز کشف شد. شهروندان می‌توانند هرگونه اقدامات مشکوک را به شماره ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

کد خبر 533945

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد