Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:20:43 GMT

آزاد کردن وانت بارها توسط اعضای شورا!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۳۴۱

آزاد کردن وانت بارها توسط اعضای شورا!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: ما برای ساماندهی وانت‌بارها، کارگروهی تشکیل خواهیم داد و چنانچه هر دستگاهی وظایف خود را انجام ندهد، همین‌جا در جلسه شورای اسلامی شهر به مردم اعلام می‌کنم که فلان دستگاه و فرد همکاری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از نیروهای شهرداری می‌گویند که ما وانت‌بارها را به پارکینگ ارجاع می‌دهیم اما از اعضای شورا تماس گرفته و خواستار رهایی آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگی گفت: شاید در شورای قبلی چنین بوده، اما اگر در شورای ششم این اتفاق بیفتد، همین‌جا اعلام می‌کنم.

وی افزود: در هر منطقه باید دو هزار متر مربع زمین برای ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها تهیه شود تا هم درآمدی برای شهرداری باشد و هم دستفروشان و وانت‌بارها ساماندهی شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شهرداری پارکینگ ساماندهی رئیس شورای شهر تبریز رسول برگی فارس تبریز وانت بارها ساماندهی وانت بارها دستفروش شورای شهر تبریز شهردار تبریز وانت بارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است