Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی کردستان ، نقش معنویت در جهت دادن به زندگی انسان را بسیار مهم دانست و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی نقش برجسته ای در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

 مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی  کردستان، امروز ( یکشنبه ۱۶ آبان )با حضور رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ، فرمانده انتظامی استان  و جمعی از مقامات انتظامی در سالن همایش های نیروی انتظامی کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد : همه در نیروی انتظامی باید سطح خدمت گزاری خود را بالا برده و خود را خادم مردم بدانند.

وی نقش سازمان عقیدتی سیاسی را در مجموعه نیروهای مسلح و بالاخص نیروی انتظامی بسیار مهم دانست و از مسئولان این دایره تشکر و قدردانی کرد.

علی آزادی  به نقش مثبت معنویت در جهت دادن به زندگی انسان اشاره کرد و افزود حقیقتا سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

وی نیروی انتظامی را نیرویی مردمی توصیف کرد به طوری در هفته اخیر کمک رسانی سرباز وظیفه در حادثه انفجار ساختمان مسکونی شهر سقز و از خودگذشتگی پلیس ۱۱۰ شهر سنندج برای نجات جان بچه ای که پدر و مادرش می خواستند وی را از پشت بام پایین بیندازند،در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.

  وی از تلاش رییس قبلی عقیدتی سیاسی ناجا استان تشکر کرد و وی را فردی ولایتمدار، مهربان،مردمی،انقلابی و جهادی توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم شجاعیان در این مراسم از مردم کردستان و پرسنل متعهد و انقلابی انتظامی استان تشکر کرد و اظهار داشت : خدا را شاکرم که توانستم به عنوان خدمتگزار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی در قریب چهاردهه گذشته فعالیت کنم و از همگی حلالیت می طلبم.

وی به اتمام حکومت زورمداران و ظالمان در نظام جهانی اشاره کرد و افزود: نشانه های نابودی مستکبرین و پیروزی مستضعفین هویداست. 

شجاعیان بیان کرد: طبق فرموده رهبری انقلاب، کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش،هنر و فرهنگ،صفا و خلوص و پاکی است و حقیقتا مردمان کردستان ولایتمدار  و  انقلابی هستند.

در این مراسم از خانواده شهیدان سید بهنام حسینی، رضا سلطانیان و وریا کلهری با اهدای لوح تقدیر شده و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین  شجاعیان در سنوات گذشته تقدیر و حجت الاسلام عبادی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند