Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک مرکزی تاکنون مجوزی مبنی بر ارتقاء مؤسسه اعتباری غيربانكی ملل به بانک صادر نکرده و صرفا با رسیدگی به درخواست این مؤسسه برای ارتقا موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پیرو انتشار برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر موافقت بانک مرکزی با ارتقاء مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل به بانک، توضیحات ذیل را به اطلاع می رساند:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بانک مرکزی تاکنون مجوزی مبنی بر ارتقاء مؤسسه اعتباری غيربانكي ملل به بانک صادر نکرده است. به موجب قوانین و مقررات، صدور مجوز بانک مستلزم سیر تشریفات قانونی مربوطه است که در مورد مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل، تشریفات لازم طی نشده است.

2. موضوع مصوبه جلسه مورخ 1400.7.10 هیأت عامل بانک مرکزی، صرفا اعلام موافقت با رسیدگی به درخواست مؤسسه اعتباری ملل، منوط به تعهد هیأت مدیره مؤسسه مذکور به انجام اصلاحات ساختاری ناظر بر مواردی همچون افزایش سرمایه، فروش اموال مازاد، عدم هرگونه سرمایه گذاری جدید، انطباق با شاخص ها و حدود نظارتی و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه است. بدیهی است مصوبه مذکور هیچگونه تعهدی برای بانک مرکزی مبنی بر صدور مجوز بانک برای مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل ایجـاد نخواهد کرد. 

3. بانک مرکزی در اجرای طرح اصلاح نظام بانکی، مجموعه تدابیر و اقدامات اصلاحی را برای هر یک از بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، مبتنی بر شرایط و اقتضائات هریک درنظر دارد که به تدریج، پس از هماهنگی های لازم به مورد اجرا گذارده شده و اطلاع رسانی خواهد شد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اعتباری غیربانکی مؤسسه اعتباری بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد