Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:19:11 GMT

پرونده ایران با ۸ مدال رنگارنگ بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۷۷۱

پرونده ایران با ۸ مدال رنگارنگ بسته شد

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان ۸ مدال رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش مشرق، مرحله رده بندی و فینال ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان امشب برگزار شد و کاروان کشورمان ۸ مدال رنگارنگ به دست آورد. 

نتایج کامل ۵ وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به هرایار علی خانیان دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه رفت و ۷ بر ۶ شکست خورد تا مدال نقره را کسب کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  ایوارس سامسونوکس از لتونی را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف غلامی در دیدار پایانی موخامد علی اف از اوکراین بود که آزادکار کشورمان ۱۱ بر ۴ باخت و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف یوهانس مایر از آلمان رفت و ۱۰ بر صفر پیروز شد تا مدال برنز را کسب کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدمهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر و با ضربه فنی مغلوب عظمت خوسونوف از یونان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف هاشمی در دیدار رده بندی با موهیت از هند سرشاخ شد و با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید تا مدال برنز دیگری برای ایران به دست آید.

ملی‌پوشان کشورمان شب گذشته یک طلا و ۳ برنز کسب کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان کشتی آزاد مشرق تیم ملی کشتی آزاد کشتی زیر 23 سال مرحله با نتیجه مرحله یک چهارم نهایی مرحله نیمه نهایی راهی مرحله دارنده مدال زیر ۲۳ سال دور دوم مدال برنز مدال نقره راه یافت رده بندی نهایی شد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان