Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:40:36 GMT

تودیع مدیر آبفای شهر دیشموک بعد از 15 سال

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۸۱۰

تودیع مدیر آبفای شهر دیشموک بعد از 15 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، با صدور حکمی از سوی اسفندیار برخه مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد، بهروزنسب به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب دیشموک منصوب شد.

بهروز بهروز نسب  ۷سال سابقه خدمت به عنوان  مدیریت آب و فاضلاب روستایی مناطق دیشموک و قلعه رئیسی و ۲ سال مسوول مشترکین آبفای چرام را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، قبل از این تورج افسون این مسوولیت را عهده دار بود که بیش از ۱۵ سال مسوولیت آبفای شهری و اخیرا مسوول آبفای بخش را بر عهده داشته است.

در این حکم آمده است:

احتراماً با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی و حسب اختیارات این جانب، بر اساس ماده ۱۹ اساسنامه شرکت به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهری دیشموک منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال رعایت تقوا و درایت کامل نسبت به مسئولیت مهمی که بر عهده جنابعالی واگذار می گردد موفق و موید باشید.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: آب رئیسی حکم کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار