Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شامگاه امروز یکشنبه ۱۶ آبان در سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره نوع نگاه این شورا به مطالبه عدالت و مبارزه با فساد گفت: ماهیت امامت جمعه، ماهیتی عدالتی است و در بین کلان گفتمان های انقلاب اسلامی، مساله عدالت جزو ستاره های قدر اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در برنامه ثریّای شبکه یک سیما با موضوع ائمه جمعه و رسالت عدالتخواهی سخن می گفت، اظهار داشت: در کنار سایر گفتمان ها که امام جمعه باید دنبال کند از جمله باید بحث عدالت را در مقام تببین و ترویج و تحقق دنبال کند و همیشه هم اینطور بوده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید براینکه نگاه به عدالت باید جامع و در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سلامت و . . . باشد، گفت: از ابتدای انقلاب در هر منطقه ای که نماز جمعه بوده است، به برکت آن این عدالت پیگیری شده است، اعم از مجموعه های آموزشی، بهداشت، مسائل اجتماعی و خانوادگی. اگرچه ائمه جمعه به لحاظ سطح پیگیری و نفوذ بیان یکسان نیستند.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه هم در جنبه سلبی و هم ایجابی به دنبال عدالت هستند، از مسائلی که اخیرا مطرح شد، ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: به شخصه، حاضرم در راه تحقق عدالت، جان دهم.

حاج علی اکبری در ادامه گفت: وقتی جوانان ما نسبت به بحث عدالتخواهی دغدغه دارند، خیلی خوشحال می شوم و این را جزو رویش های انقلاب می دانم.

ادامه دارد . . .

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برنامه ثریا ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است