Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:07:49 GMT

مرگ دختر کوهنورد در ارتفاعات عسلویه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۹۴۵

دختر کوهنورد بوشهری که به‌همراه یک گروه کوهنوردی به ارتفاعات عسلویه رفته بودند در یک حادثه جان باخت.

به گزارش خراسان، محمد وفایی، رئیس هلال احمر شهرستان عسلویه در تشریح‌ این حادثه گفت: یک گروه کوهنوردی شامل 2 زن و 3 مرد از شهرستان بوشهر عصر جمعه به آبشار درزو در کوه‌های اَخَند شهرستان عسلویه رفته بودند که دچار حادثه شدند و یکی از آنان که دختری ٢٠ ساله بود در این رخداد جان باخت و ۴ نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رخداد ساعت ۱۷ روز جمعه به‌هلال احمر گزارش شد که با کمک گروه‌های مختلف امدادی شهرستان عسلویه و شهرستان لامرد استان فارس به بیمارستان منتقل شدند.

عبدالنبی یوسفی، فرماندار عسلویه صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار صدا وسیما با تأیید یک کشته در این رخداد گفت: بارانی که در شهرستان عسلویه بارید سیل آسا نبود،با این حال دلیل این حادثه در دست بررسی است.

۳ نفر از کوهنوردان حادثه دیده با شرایط بد جسمی به بیمارستان منتقل شدند و نفر چهارم شرایط مناسبی داشت. عصر جمعه در برخی نقاط در شهرستان‌های عسلویه، جم و کنگان در جنوب استان باد شدید وزید و باران و تگرگ بارید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مرگ دختر کوهنورد ارتفاعات عسلویه طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین شهرستان عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور