Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوازدهم سری‌آ فوتبال ایتالیا، امشب یکشنبه با برگزاری ۲ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ پیگیری شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز، تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هلاس ورونا رفت که با تساوی یک بر یک در این دیدار متوقف شد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که ناپولی خیلی زود توسط سیمئونه غافلگیر شد و در دقیقه ۱۳ دروازه‌اش را باز شده دید اما زود واکنش نشان داد و توانست نتیجه را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۸ دی لورنزو دروازه تیم میهمان را باز کرد تا دوباره همه چیز مساوی پیش رود. با این حال در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با همین تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

هر چند هلاس ورونا در پی اخراج بسا و کالینیچ در دقایق پایانی ۹ نفره کار را دنبال کرد.

ناپولی در حال حاضر با ۳۲ امتیاز موقتا بالاتر از میلان ِ ۳۱ امتیازی صدرنشین شد. هلاس ورونا ۱۶ امتیازی هم در رده دهم سری آ قرار دارد.

در دیگر دیدار تیم فوتبال لانزیو موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر سالرنیتانا را از پیش رو بردارد تا جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد.

چیرو ایموبیله، پدرو و لوییز آلبرتو گلزنان لاتزیو در این دیدار بودند.

لاتزیو با برتری در این دیدار ۲۱ امتیازی شد و به رده پتجم جدول رسید. سالرنیتانا هم که فرانک ریبری هافبک کهنه کار فرانسوی را در ترکیب خود دارد، با هفت امتیاز در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی سری‌آ قرار گرفت.

در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته نیز از ساعتی دیگر آث‌میلان در دربی دلامادولینا به مصاف اینتر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ناپولی لیگ فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه