Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شالنبرگ در گفت و گو با نشریه صهیونیستی اسرائیل هیوم مدعی شد: ثابت شده که نبود یک توافق بدتر از وجود یک توافق ناقص است و قطعا توافق هسته‌ای کامل نیست. مسائلی مانند توسعه برنامه موشکی وجود دارد که در آن گنجانده نشده است.

شالنبرگ ادعا کرد که تاریخ نشان می‌دهد عدم گفت و گو نتیجه‌ای را حاصل نمی‌کند و هدف ما باید برگرداندن ایران به چارچوب یک توافق بازرسی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهارون زئوی فارکش رییس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اوایل هفته به روزنامه جروزالم پست گفت که یک توافق هسته‌ای جدید بین ایران و قدرت‌های جهانی در ماه‌های آینده احتمالا بدتر از توافق ۲۰۱۵ خواهد بود.

فارکش افزود که حتی یک توافق بد، بهتر از نبود توافق است.

تا کنون ۶ دور مذاکره در شهر وین میان اعضای برجام برای رفع تحریم‌های آمریکا انجام شده است. طرف‌ها می‌گویند پیشرفت‌های ملموسی در این مذاکرات حاصل شده اما پاره‌ای اختلافات کماکان باقی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صدراعظم اتریش توافق هسته ای الکساندر شالنبرگ یک توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم