Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین نیل ساز رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حادثه‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت که مصدومیت یک نفر را به همراه داشت به پایگاه امداد و نجات بین شهری امام علی (ع) هلال احمر اندیمشک اعلام شد.

او افزود: تصادف مذکور در کیلومتر ۵۵ محور اندیمشک پل زال به وقوع پیوست و نجاتگران پایگاه هلال احمر این شهرستان پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه صحنه، اقدام به امدادرسانی و انتقال مصدوم به بیمارستان امام علی (ع) نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک بیان کرد: این عملیات پس از یک ساعت و ۳۵ دقیقه در ساعت ۲۰:۲۵ به پایان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امام علی (ع) این شهرستان به مصدوم حادثه دیده از واژگونی یک دستگاه کامیونت خبر داد.

نیل ساز همچنین از وقوع یک تصادف در ۵۸ کیلومتری محور قدیم اندیمشک_روستای گلخانه اطلاع داد که منجر به مصدومیت راننده کامیونت شد.

او افزود: در پی اطلاع منابع مردمی از واژگون شدن یک دستگاه کامیونت، نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری امام علی (ع) این شهرستان به موقع در صحنه حادثه حاضر شدند که پس از ارزیابی اولیه مصدوم، او را به صورت سرپایی درمان کردند.

نیل ساز در پایان از رانندگان خواست که با توجه به دوطرفه بودن جاده‌ی محور قدیم اندیمشک، از سبقت و سرعت غیر مجاز جدا خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اندیمشک تصادف رانندگی هلال احمر اندیمشک امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت