Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:37:27 GMT

شادی گل جنجالی یاغی ترکیه‌ای در دربی میلان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۱۶۲

ستاره ترکیه‌ای اینترمیلان با شادی گل جنجالی خود، هواداران رقیب را عصبانی کرد.

به گزارش ورزش سه، هاکان چالهان اوغلو یکی از چهره های جنجالی نقل و انتقالات تابستانی این فصل فوتبال اروپا بود. او بعد از اینکه حاضر به تمدید قرارداد خود با مبلغ پیشنهادی سران باشگاه میلان نشد و پس از مذاکرات طولانی ، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت، با حضور در باشگاه اینترمیلان، خشم هواداران روسونری را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نه تنها پیشنهاد میلان را نپذیرفت و از این تیم جدا شد بلکه راهی تیم رقیب شد تا به چهره ای یاغی در فوتبال ایتالیا تبدیل شود؛ از همان روزهای نخست حضور هاکان در اینتر، همه منتظر دربی میلان بودند؛ این انتظار امشب به پایان رسید و هاکان چالهان اوغلو با پیراهن اینترمیلان مقابل تیم سابقش به میدان رفت.

هاکان چالهان اوغلو با پستی که در آن لباس دو تیم میلان و اینتر را به تن کرده بود به استقبال دربی رفت تا نشان دهد حسابی برای یک جنگ تمام عیار در ورزشگاه سن سیرو آماده است. همه چیز دست به دست هم داد و یاغی ترکیه ای به چیزی که می خواست رسید؛ در دقایق ابتدایی بازی اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد و هاکان پشت توپ ایستاد.

صحنه زدن ضربه پنالتی، صحنه بسیار پر استرسی بود اما چالهان اوغلو به خوبی از پس از آن بر آمده و دروازه تیم سابقش را در میان بهت هواداران میلان باز کرد. او به وعده ای که پس از حضور در اینتر داده بود عمل کرد و بدون توجه به تشریفات معمولی که بازیکنان پس از باز کردن دروازه تیم سابق شان انجام داده و معمولا شادی نمی کنند، به برپایی جشن گل پرداخت؛ جشنی که البته چاشنی شیطنت در آن موج می زد.

چالهان اوغلو در حالی که دستانش را به سمت گوش های خود برده بود، شادی گل جنجالی خود را در دربی میلان برگزار کرد تا حسابی برای هواداران میلان کری بخواند. او با به ثمر رساندن این گل به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که پس از ترک تیم رقیبب در اول دربی میلان موفق به گلزنی می شود؛ پیش از او هرنان کرسپو (2006)، رونالدو (2007) و ابراهیموویچ (2010) موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

 

 

اینتر میلان هاکان چالهان اوغلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان هاکان چالهان اوغلو هاکان چالهان اوغلو دربی میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند

وزیر امور خارجه ترکیه گفت، آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق»، «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه امروز (شنبه) ادعا کرد: چنانچه آنکارا به عنوان یک ضامن برای فلسطین عمل کند اسرائیل احساس آسودگی بیشتری خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه ترکیه‌ای هاکان فیدان اظهار کرد: «ما حامی بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ و راه‌حل دو دولتی هستیم. ترکیه آماده است تا به عنوان یک ضامن عمل کند. ما از همان ابتدا در این باره حرف زده‌ایم. در صورت ضمانت کردن ترکیه، هم اسرائیل و هم فلسطین احساس آسودگی خواهند داشت.»

فیدان یک هفته پیش با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و سامح شکری، وزیر خارجه مصر که به ترکیه سفر کرده بودند دیدار کرد.

پیشتر یک رسانه عربی با اشاره به سفر هنیه به ترکیه گزارش داد آنکارا در تلاش است میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی وساطت کند و جای مصر و قطر را بگیرد.

کانال وساطت ترکیه به‌طور مستقیم تحت اشراف و نظارت رجب طیب اردوغان خواهد بود و او از طریق روابط خود تلاش خواهد کرد که به توافقی نهایی برای پایان دادن به جنگ غزه دست یابد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • گل دوم هاکان چالهان اوعلو به تورینو از روی نقطه پنالتی (اینتر 2-0 تورینو)
  • گل اول هاکان چالهان اوعلو به تورینو (اینتر 1-0 تورینو)
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند