Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:06:40 GMT

واکنش بایدن به تلاش برای ترور الکاظمی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۳۵۷

واکنش بایدن به تلاش برای ترور الکاظمی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد، افرادی که قصد نابودی کشور عراق را داشتند باید مجازات شوند.

باید ضمن محکوم کردن شدید حمله تروریستی که منزل مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق را هدف گرفت، گفت: مجریان این حمله تلاش داشتند روند دموکراسی در عراق را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: باید عوامل این حمله تروریستی علیه کشور عراق محاکمه و مجازات شوند، من با شدیدترین عبارات کسانی که از خشونت برای نابودی دموکراسی در عراق استفاده می‌کنند، محکوم می‌کنم.

بایدن اشاره کرد: دستوراتی را به تیم امنیت ملی ویژه خود داده تا کمک‌های لازم و مناسب را به نیرو‌های امنیتی در جریان انجام تحقیقات درباره این حمله و تعیین مسؤولان آن ارائه کنند.

او تاکید کرد: آمریکا با قاطعیت در کنار ملت، دولت عراق و کسانی که در تلاش برای حمایت از حاکمیت و استقلال این کشور هستند، ایستاده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین ترور الکاظمی جو بایدن مصطفی الکاظمی طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه