Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:41:46 GMT

رونمایی از جانشین ستاره آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۴۱۸

رونمایی از جانشین ستاره آبی‌ها

سرمربی استقلال همچنان به دنبال خرید یک بازیکن خارجی دیگر است و پروژه خرید این بازیکن در جمع آبی‌پوشان منتفی نشده است.

به گزارش برنا؛ سرمربی آبی ها قبلا گفته بود قطعاً سه بازیکن خارجی به ایران می آیند که دو نفر از آنها که کوین یامگا و رودی ژستد بودند که بازی هم کردند اما او قصد دارد تا قبل از بازی پنجم استقلال مقابل نساجی مازندران مقدمات حضور خارجی سوم را هم در تیمش فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که گفته می شود پست اصلی او هافبک نفوذی است و به نوعی جانشین فرشید اسماعیلی در استقلال خواهد شد. استقلال در پست هافبک هجومی با کمبودهایی مواجه است و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند هنوز جای خالی امسال علی کریمی و فرشید اسماعیلی پر نشده هرچند که امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان و جدید استقلال در یکی دو بازی خوب کار کرد و سرمربی آبی ها هم از عملکرد او رضایت دارد اما با این حال گفته می‌شود خارجی سوم استقلال قرار است در پست هافبک هجومی بازی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی نساجی استقلال علی کریمی استقلال فرشید اسماعیلی بازیکن خارجی هافبک نفوذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد