Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروین بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل نساجی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ شکست در سه هفته ابتدایی لیگ که بدشانسی از مهم‌ترین دلایل آن بود سبب شد فشار زیادی به تیم ما بیاید. عقب بودن بدن‌های بازیکنان نفت نسبت به سایر تیم‌ها و اشتباهات فردی هم عاملی بود که در این مسابقات شکست بخوریم درحالیکه به هیچ وجه حق‌ ما باخت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌کم باید از این دیدارها چهار امتیاز کسب می‌کردیم.

وی افزود: کادرفنی تیم ما در دوران قرنطینه منصوریان خیلی برای نفت زحمت کشید و خودش هم مدام آنلاین با مربیان در ارتباط بود اما به هرحال وی جدا از توانایی های فنی از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم انرژی می‌دهد. قبل از بازی با فولاد در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل به هوادار و مس رفسنجان باختیم اما منصوریان وضعیت روحی تیم را به شرایطی رساند که گویا اتفاقی نیفتاده است.

مهاجم تیم نفت آبادان تصریح کرد: پیش از دیدار با نساجی هم این موضوع تکرار شد. به حدی پس از سه بازی قبلی‌ خود از باخت‌های مان ناراحت بودیم ناراحتی که حتی نمی توانستیم در آبادان زیاد رفت و آمد کنیم اما مصنوریان که خودش تحت فشار زیادی بود، وضعیت تیم را به شرایط خوبی رساند تا بتوانیم با یک بازی خوب مقابل نساجی برنده شویم.

بزرگ با اشاره به کیفیت بد زمین ورزشگاه شهدای ساری گفت: نساجی تیم ریشه دار و پرهواداری است اما زمین این تیم اصلا در سطح لیگ برتر نیست. نساجی فوتبال روی زمین بازی می‌کند و دنبال توپ‌های بلند نیست. به همین دلیل این زمین به خودش هم ضربه می‌زند. ما هم کار سختی داشتیم اما خدا را شکر می‌کنم با وجود وضعیت افتضاح زمین، برنده شدیم.

وی درمورد پنج بازی دشوار صنعت‌نفت در ادامه فصل برابر گل‌گهر، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و پیکان توضیح داد: تیم ما برای اینکه در دیدارهای سخت بعدی‌اش دچار استرس نشود به سه امتیاز بازی با نساجی نیاز مبرمی داشت. در زمان مناسبی به پیروزی رسیدیم و دیگر بعید است دچار مشکلات قبلی شویم زیرا به خودمان اطمینان داریم.

بازیکن نفت آبادان افزود: مقابل ذوب آهن دقیقه ۹۰ گل خوردیم و مغلوب شدیم. در دیدار با تراکتور که سه بر صفر باختیم، زمانی که بازی یک بر صفر بود، دو پنالتی نفت را نگرفتند. برابر فجرسپاسی هم موقعیت‌های خیلی خطرناکی را از دست دادیم. تیم ما با وجود در اختیار داشتن برخی نفرات باتجربه خوب، جوان است و به همین دلیل وقتی از حریف عقب می‌افتد، دچار مشکلاتی می‌شود.

وی درخصوص جر و بحثش با مربی تیم نساجی در زمان تعویض شدن خود گفت: بحث خاصی نبود. پس از تعویض مشغول رفتن سمت نیمکت خودمان بودم که اسماعیل اسماعیلی گفت چرا بی‌دلیل خودت را زمین زدی تا بازیکن نساجی اخراج شود؟ سمت وی رفتم و لبم که به خاطر برخورد با استوک بازیکن حریف پاره شده بود به مربی نساجی نشان دادم تا زود قضاوت نکند. وی حرفی نزد اما یکی از نیمکت‌نشینان تیم حریف که او را نمی‌شناختم سر و صدا راه انداخت. فقط می‌خواستم به اسماعیلی بگویم زمین خوردن من الکی نبود.

مهاجم نفت آبادان درمورد زمان شروع گلزنی‌اش برای این تیم عنوان کرد: هرچند مهاجم باید خودخواه باشد اما من بازیکنی در خدمت تیم هستم. اگر شانس گلزنی من ۷۰ درصد باشد اما هم تیمی‌ام شانس ۹۰ درصدی داشته باشد به وی پاس می‌دهم تا گلزنی کند. خیلی مواقع این اتفاق افتاده و هر بازیکنی زوج من بوده شاهد است که پاس‌های زیادی می‌دهم. فشار وجود دارد اما موضوع گلزنی‌ام را هم حل می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت آبادان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی نساجی مازندران قرار گیرد. سرخ‌پوشان که با تساوی هفته گذشته برابر سپاهان شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادند برای کاهش اختلاف امتیازی با استقلال تهران، محکوم به پیروزی در این دیدار هستند از طرف دیگر، نساجی یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود و ساکت الهامی برای دیدارهای باقی مانده تیمش در ورزشگاه شهید وطنی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار این تیم برابر نساجی اظهار داشت: هفته‌های پایانی در هر سال مهم و حساس بوده‌اند و امسال هم رقابت قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است. شاگردان «اوسمار» هفته گذشته شانس رسیدن به صدر جدول را به راحتی از دست دادند و با اینکه می‌توانستند از امتیاز از دست دادن استقلال نهایت استفاده را ببرند اما متأسفانه این شانس را از دست دادند.

او ادامه داد: نساجی برای فرار از قعر جدول نیاز به پیروزی دارد و با توجه به اینکه این تیم دو دیدار گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته مسلماً با بازیکنانشان با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند. بازیکنان پرسپولیس در این ۵ هفته باید بسیار هوشیارانه عمل کنند و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند، هنوز شانس قهرمانی وجود دارد و نمی‌توان گفت که پرسپولیس دیگر مدعی نیست.

کارشناس فوتبال افزود: بازیکنان پرسپولیس علاوه بر سپاهان، دو امتیاز مهم رو در رو برابر استقلال را هم از دست دادند در صورتی که اگر یکی از دو بازی را با پیروزی از زمین خارج می‌شدند هم اکنون این تیم در صدر جدول حضور داشت و حتی می‌توانست اختلاف خوبی هم با تیم‌های دیگر ایجاد کند.

منافی خاطرنشان کرد: هنوز هم می‌گویم استقلال در این ۵ بازی، امتیاز از دست می‌دهد اما بازیکنان پرسپولیس دیگر نباید به راحتی امتیازات باقی مانده را از دست دهند. «اوسمار» مربی خوبی است اما در بازی‌های بزرگ هنوز خودش را نشان نداده و اگر می‌خواهد کیفیت خود را اثبات کند باید در این ۵ بازی پرسپولیس را به صدر و قهرمانی برساند که انشاالله این اتفاق خواهد افتاد و هواداران پرسپولیس بار دیگر با خوشحالی فصل را به پایان می‌رسانند.

کد خبر 6097014

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان