Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:37:05 GMT

شکست راه یاب ملل در خانه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۶۴۹

شکست راه یاب ملل در خانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان نماینده استان کردستان در لیگ برتر در هفته پنجم این مسابقات شامگاه یکشنبه در ورزشگاه ۱۲۰۰ نفری مریوان میزبان شهداب یزد بود.

دست اول این دیدار را تیم شهداب یزد با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به پایان رسید و این نتیجه جرقه ای شد تا مریوانی ها به خود آیند و دست های دوم و سوم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۸ به نفع خود تمام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبالیست های شهداب یزد که نمی خواستند دست خالی از مریوان به خانه برگردند تلاش های خود را دو چندان کردند و در نهایت دست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود به پایان رساندند.

این بازی نزدیک و نفس گیر در دست پنجم با رقابت دو تیم دنبال شد و در نهایت این تیم مهمان بود که با استفاده از اشتباهات والیبالیست های مریوانی توانست دست پنجم را با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به نفع خود به پایان رساند و برنده این بازی باشد.

والیبالیست های مریوانی چهارشنبه همین هفته در جریان هفته ششم این رقابت ها با تیم سایپا تهران در مریوان مصاف خواهند داد.

کد خبر 5346367

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان ورزش راه یاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها آمار کرونا کرمانشاه بارش باران گرگان استکبار ستیزی لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود