Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار فارس در یزد، علی بهادری جهرمی عصر دیروز در جریان سفر خود به دارالعباده با حضور در جمعی کارآموزان وکالت و کارشناسان رسمی دادگستری استان یزد، برگزار شد، با بیان این‌که سامانه کارآموزی وکلا راه‌اندازی شده و در هفته جاری رونمایی می‌شود، اظهار کرد: با افتتاح این سامانه کارآموزان می‌توانند رسما کار خود را آغاز و فرایند کارآموزی از طریق آن انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مسیر وکالت و کارشناسی دادگستری علی رغم زیبایی، مسیر پرخطر است، افزود: حرکت در این مسیر دقت بالا و تمرکز زیادی می‌خواهد، خطاب به کارآموزن وکالت استان یزد گفت: شما در مسیر سختی گام برداشتید.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به این‌که وکالت بال دوم فرشته عدالت است گفت: البته با توجه به اینکه قضات مبتنی بر نظر کارشناسان رسمی نظر می دهند وظیفه سنگینی برعهده وکلاست.

بهادری جهرمی در ادامه به بیان وظایف یک وکیل زبردست پرداخت و  تصریح کرد: وکیل باید مدافع موکلش به میزان حقش باشد نه فراتر از حق؛ بنابراین تمامی صفاتی که برای یک قاضی در شرع مقدس اشاره شده برای وکلا و کارشناسان هم به کار می رود و باید در این مسیر با صبر و حوصله، اخلاق و علم حرکت کرد.

وی تجهیز شدن به علم و اخلاق را ضرورت اجرایی هر وکیل دانست و بیان کرد: برای عبور از پیچ و خم های وکالت هیچ راهی جز قدرت علمی و آگاهی از موضوع وجود ندارد.

رئیس مرکز وکلای رسمی قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: اگر مبتنی بر سوگندنامه پیش برویم نگاه جامعه تری به مفهوم وکالت و کارشناسی در این امر خواهیم داشت.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز وکلای رسمی قوه قضائیه خبرهای یزد قوه قضائیه دادگستری یزد استان یزد خبرگزاری فارس علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی (محمود رضا جعفر آقایی) در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته