Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هشت هکتار از اراضی زراعی در چهار روستا خبر داد و گفت: با صدور دستورات قضایی لازم، از هشت هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال آزادسازی به‌عمل آمد. عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با میزان از آزادسازی هشت هکتار از اراضی زراعی در چهار روستا خبر داد و اظهار کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه مبنی بر تغییر کاربری‌های غیرمجاز صورت گرفته در اراضی زراعی و باغی در روستا‌های اندریه، آسور، بهان و نجفدر واقع در این حوزه قضایی و درخواست اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: آزادسازی ۷ هکتار از اراضی زراعی با ورود دادستانی در روستای «امین‌آباد» فیروزکوه دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با صدور دستورات قضایی لازم، از هشت هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال آزادسازی به‌عمل آمد.

وی در پایان بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان فیروزکوه آزادسازی اراضی تغییر کاربری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فیروزکوه آزادسازی اراضی تغییر کاربری شهرستان فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل