Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:05:17 GMT

پایان شمارش دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۹۱۸

پایان شمارش دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر عراق

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از موازین نیوز، کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از پایان شمارش دستی آرای حوزه های مورد تجدیدنظر در انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از پایان روند شمارش دستی آرای حوزه‌های مورد تجدیدنظر در سراسر عراق و تعیین سازوکار تایید اسامی افراد برنده و برگزاری نخستین جلسه پارلمان جدید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عماد جمیل» عضو کمیته اطلاع رسانی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق گفت: روند شمارش آرای حوزه های مورد تجدیدنظر روز یکشنبه با شمارش آرای بیش از ۵۰۰ مرکز رای گیری در استان بصره به پایان رسید.

وی همچنین افزود که درخواست های تجدیدنظر برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد و امکان دارد این مرجع برخی از درخواست ها را برای استعلام قانونی یا انجام روند شمارش دستی دیگر بازگرداند.

جمیل ادامه داد: منتظر نظر مرجع قضایی هستیم و در صورت تایید نتایج، کمیساریای انتخابات اسامی نهایی نامزدهایی را که موفق به کسب کرسی های پارلمان شده اند، اعلام خواهد کرد. زمان نهایی ارائه نتایج پایانی زمان مشخصی ندارد و تا زمان پایان بررسی درخواست های تجدیدنظر ادامه دارد.

به گفته این مقام عراقی، کمیساریای انتخابات روز دوشنبه نتایج درخواست های تجدیدنظر را به مرجع قضایی ارسال خواهد کرد و پس از تایید اسامی، رئیس جمهور از پارلمان خواهد خواست که ظرف ۱۵ روز نخستین جلسه خود را برگزار نماید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین عراق انتخابات پارلمانی شمارش آرا کمیساریای عالی مستقل انتخابات طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین شمارش دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول