Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نادر بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس متوسطه دوم در این شهرستان با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی، همزمان با استان فعالیت خود را شروع کرده است.

 وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد کرونای شهرستان، ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۶ مدرسه با ۱۰۴ کلاس درس حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش ماکو ادامه داد: برای حضور این تعداد از دانش آموزان در مدارس، تمامی آنها گروه بندی شده و با رعایت تمامی موارد بهداشتی کلاس‌ها برگزار می‌شود.

بهرامی گفت: از اولیا درخواست می شود که برای حضور دانش آموزان در مدارس و فعالیت دوباره مدارس بر اساس رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی، معلمان و مدیران مدارس را یاری کنند.

در شهرستان ماکو امسال حدود ۲۲ هزار دانش آموز در ۱۸۶ مدرسه مشغول کسب علم و تحصیل هستند.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است

برچسب‌ها آذربایجان غربی بازگشایی مدارس ماکو واکسن دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بازگشایی مدارس ماکو آذربایجان غربی بازگشایی مدارس ماکو واکسن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

مدارس غیرانتفاعی به دلیل مزیت‌های مختلفی که نسبت به سایر مدارس دارد می‌بایست دانش آموزان جهت استفاده از امکانات ارائه شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. مدارس غیرانتفاعی نیز هر سال نسبت سال‌های گذشته افزایش شهریه دارند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این افزایش با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد و بسیاری از والدین برای پرداخت آن با مشکلاتی مواجه شده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهر رشت درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، چرا درباره افزایش شهریه مدارس گزارش تهیه نمی‌کنید؟ خانواده‌ها از این میزان افزایش رنجیده خاطر هستند، چون با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد. مدارس دولتی اغلب بالای ۴۰ دانش آموز در یک کلاس هستند دیگر ظرفیت باقی نمی‌ماند برای اضافه شدن دانش آموزان دیگر. مدارس غیرانتفاعی نیز شهریه را به قدری بالا برده است که والدین با مشکل مواجه شدند. بنده از شهر رشت در استان گیلان پیام می‌دهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی