Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم با همت و کار جهادی تمام انرژی و وقت خود را برای حل مشکلات مردم بکار می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی امروز  در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است، لذا باید تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار مردم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگرداندن واحدهای اقتصادی به تولید ماموریت مهمی در استان مرکزی است

وزیر کشور با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه تولید، صنعت دارد که این توانمندی ها دچار مشکل شده است، گفت: بازگشت واحدهای صنعتی و اقتصادی به فرآیند تولید، ماموریتی مهم در استان مرکزی است.

وحیدی بیان کرد: امیدواریم اولین ماموریت و اقدام اساسی در این استان بازگرداندن شرکت‌های تولیدی و اقتصادی به روال تولید باشد.

وی ادامه داد: البته ظرفیت‌های دیگری نیز در این استان وجود دارد که از جمله آنها حوزه کشاورزی و گردشگری است.

وزیر کشور گفت: ظرفیت گردشگری و کشاورزی، از جمله توانمندی های استان مرکزی است که باید فعال شود.

وزیر کشور امروز وارد اراک شد و در پاویون دولت این کلانشهر مورد استقبال رسمی مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

 احمد وحیدی برای شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی به اراک سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و شرکت در نشست شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید از برنامه‌های سفر وزیر کشور به دیار آفتاب است.

قرار است در نشست شورای اداری استان، «فرزاد مخلص الائمه» به عنوان استاندار جدید مرکزی معرفی شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور سردار وحیدی استان مرکزی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید

وزیر صمت با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای برای صنعت خودرو در سال جاری، از برنامه‌ریزی برای افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو برای امسال خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر تیراژ روزانه تولید خودرو به ۵۰۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش ایسنا، عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر برنامه‌ریزی وزارت صمت بر توسعه صنعت خودرو در سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های گسترده ای برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌ایم و در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت تولید را افزایش دهیم. در حال حاضر به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ خودرو در روز رسیده‌ایم و تلاش داریم که این میزان را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که قطعا جهش بسیار بزرگی خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با بحث واردات خودرو نیز گفت: موضوع واردات خودرو را در دستور کار داریم تا به این وسیله، تعادل بهتری در تامینِ تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود آوریم؛ خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و در شرف وقوع است؛ خبرهای بسیار خوبی در این زمینه داریم.

وی افزود: در حال حاضر تاکسی‌های برقی نیز وارد کشور شده و مردم می‌توانند ثبت‌نام کرده و خریداری کنند. مردم می‌توانند ثبت‌نام و تاکسی برقی دریافت کنند؛ البته باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم. لازم است به همه آن‌هایی که منتظر آن ظرفیت‌های قانونی هستند، عرض کنم که منتظر نمانید و بیایید از همین فرصت‌هایی که ایجاد شده استفاده کنید.

او با بیان اینکه باید به مردم گفت که هر کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم است، به ناتوانایی ما ببخشند، تصریح کرد: ما حداکثر تلاش خود را بسیج کرده‌ایم، همه باید کمک کنند تا موفق شویم. برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و همکاران بنده، شبانه‌روز در تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها هستند. البته بخش خصوصی نیز به خوبی مشارکت داشته و کمک می‌کنند.

هفته گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه‌ی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برخی موضوعات خودرویی نظیر اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی، واردات خودروهای دست دوم، ارزبری خودروهای مونتاژی و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، به ارائه پاسخ پراخت و در نهایت مقرر شد، ظرف یک ماه آینده، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را در رابطه با این موضوعات به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند