Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@13:10:34 GMT

زنان اردبیلی راننده تاکسی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۱۳۹

زنان اردبیلی راننده تاکسی می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حافظ قشلاقی گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از این به بعد زنان حائز شرایط اخذ پروانه می‌توانند به عنوان مالک تاکسی و راننده در ناوگان حمل و نقل درون شهری اردبیل فعالیت کنند.

وی افزود: این مصوبه بر اساس درخواست‌های مکرر بانوان علاقمند به فعالیت در این حوزه اتخاذ شد و امیدواریم این اقدام علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت زنان، باعث اشتغال و درآمد این قشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشلاقی با اشاره به عدم ممنوعیت قانونی فعالیت بانوان به عنوان مالک یا راننده در حمل و نقل درون شهری بیان کرد: زنان علاقمند و دارای شرایط پس از اخذ مجوز از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری می توانند مانند آقایان به عنوان مالک و یا راننده تاکسی در شهر اردبیل فعالیت کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با تقدیر از هیات مدیره سازمان  اظهار کرد: امیدواریم این اقدام باعث رضایت‌مندی بیش از پیش زنان جامعه شود.

کد خبر 636408 برچسب‌ها استان اردبیل خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل زنان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!