Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:41:42 GMT

ژنرال اسرائیلی: ما در مسیر نابودی قرار داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۲۴۵

ژنرال اسرائیلی: ما در مسیر نابودی قرار داریم

آفتاب‌‌نیوز :

«اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز یکشنبه اذعان کرد که اسرائیل در مسیر نابودی است و در هر جنگ آینده، متحمل خسارات سنگینی خواهد شد.

به گزارش وب‎سایت عبری «مگافون»، ژنرال بریک به تل‌آویو هشدار داد که برای هیچ جنگی در آینده که ممکن است در بیش از یک جبهه رخ دهد، آماده نیست و چنین جنگ‌های چند جبهه‌ای، اسرائیل را چندین دهه به عقب خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش تأکید شده که اسحاق بریک همیشه هشدارهای خود را به ژنرال بنی گانتس وزیر جنگ و ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ارسال کرده و هر از گاهی پیام‌هایی در این زمینه برای آنها ارسال می‌کند.

مقام سابق مسؤول کمیته شکایات ارتش با بیان اینکه جنگ‌های بعدی علیه اسرائیل در جبهه داخلی است، اظهار کرد که تل آویو شاهد جنگ‌های بی‌سابقه‌ای از نظر میزان خسارات احتمالی خواهد بود.

پیش از این ژنرال بریک در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گفته بود که هر جنگی در آینده با تل‌آویو جنگ داخلی خواهد بود و ارتش شروع به توجه به ضعف آن جبهه کرده است که تهدیدی استراتژیک برای امنیت قومی اسرائیل است.

بریک با تاکید بر اینکه جنگ‌های آینده شاهد سقوط هزاران موشک، پهپاد و موشک‌های نقطه‌زن در جبهه داخلی اسرائیل خواهد بود، تصریح کرد: اگر جنگ در بیش از یک جبهه رخ دهد، اسرائیل متحمل خسارات زیادی خواهد شد و آنچه شهرک‌نشینان در این جنگ‌ها تجربه خواهند کرد، مشابه آن را تجربه نکرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم

استفان سژورن، وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار روز سه شنبه در اورشلیم با هدف چاپلوسی و جلب رضایت مقامات صهیونیستی به همتای اسرائیلی خود یسرائیل کاتز گفت که فرانسه قصد دارد در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در ماه مه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران پیشنهاد کند.

وزیر امور خارجه فرانسه که همواره از حامیان حملات اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده، در این دیدار ضمن لفاظی علیه ایران گفت: «ما با تمام توان خود در نشست ماه آینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعمال تحریم‌های هسته‌ای، موشکی و پهپاد‌ها علیه ایران تلاش خواهیم کرد تا ثابت کنیم که فشار‌ها در حال افزایش است». 

مقامات همچنین در مورد "تلاش‌ها برای جلوگیری از به رسمیت شناختن کشور فلسطین" گفتگو کردند.

طبق گزارش کانال ۱۲، تقریباً در همان زمان، وزیر امور خارجه فرانسه به نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل توصیه کرد که "حمله اسرائیل به رفح ایده بدی است و چیزی را حل نمی‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است