Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:20:53 GMT

تیم ما به مرحله نیمه‌نهایی لیگ صعود خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۳۴۵

تیم ما به مرحله نیمه‌نهایی لیگ صعود خواهد کرد

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجهیز تیم صنایع مازندران برای درخشش در دور برگشت لیگ برتر گفت: مطمئناً تیم ما با توجه به کشتی‌های دور رفت می‌تواند با طرح و برنامه بهتری در دور برگشت حاضر شود. پیش بینی می‌کنم تا یکی از تیم‌های صدرنشین لیگ خواهیم بود که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شکست تیمش مقابل ستارگان اشاره کرد و افزود: برخی از کشتی گیران را در اختیار نداشتیم. ضمن اینکه در چند کشتی هم در اثر یک اشتباه نتیجه را به حریف واگذار کردیم. به عنوان مثال علی سوادکوهی در آن دیدار در اختیار تیم امید بود و عباس فروتن هم به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در سنگین وزن برای ما کشتی بگیرد. ضمن اینکه در چند کشتی هم اشتباه داوری رخ داد.

حبیبی در خصوص برنامه‌های تیم صنایع مازندران در دور برگشت خبر داد و گفت: بی تردید صعود خواهیم کرد. تنها شکست ما در دور رفت یک اتفاق بود. کادر فنی روی پیروزی اسماعیل نجاتیان و محمدجواد ابراهیمی حساب کرده بود که متأسفانه اینگونه نشد و پیش بینی ما به واقعیت بدل نشد. البته ما در دور برگشت به خوبی خودمان را آماده و تجهیز کرده ایم و برای تمام کشتی‌ها برنامه داریم.

مربی تیم صنایع مازندران در پایان گفت: تمرینات ما تا قبل از آغاز دور برگشت در جویبار پیگیری شد و حالا آماده ایم تا در این مرحله به میدان برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم صنایع مازندران در گروه «ب» با تیم‌های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی و ستارگان ساری همگروه است.

کد خبر 5346402 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ کشتی کشتی آزاد هادی حبیبی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان والیبال لیگ برتر والیبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کاراته مهدی طارمی لیگ کشتی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم صنایع مازندران دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند