Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:56:32 GMT

«مجموعه تصنیف‌های بازسازی شده» فرامرز پایور منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۴۵۹

«مجموعه تصنیف‌های بازسازی شده» فرامرز پایور منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مجموعه تصنیف‌های بازسازی شده» با تنظیم زنده‌یاد فرامرز پایور و گردآوری و آوانگاری رامتین نظری جو به تازگی توسط انتشارات ماهور منتشر شده است.

«مجموعه تصنیف‌های بازسازی شده» تنظیم زنده‌یاد فرامرز پایور و گردآوری و آوانگاری رامتین نظری جو، به تازگی و در ادامه انتشار کتاب تصنیف‌های استاد فرامرز پایور، به کوشش مینا افتاده چاپ شده و دربرگیرنده تصانیفی از ساخته‌های تصنیف‌سازان دوره‌ قاجار و پهلوی است که زنده‌یاد پایور آنها را برای گروه‌های تحت سرپرستی‌اش بازسازی و تنظیم کرده بود و نسخه شنیداری آنها نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری‌جو در مقدمه خود بر این کتاب اشاره کرده تلاشش این بوده تا با ارائه این مجموعه آثار، گامی دیگر در جهت معرفی و شناساندنِ جنبه‌های گوناگون و متنوعِ فعالیت‌ِ هنریِ فرامرز پایور به هنردوستان و علاقه‌مندان برداشته شود.

این کتاب را موسسه فرهنگی - هنری ماهور در ۲۲۴ صفحه و بهای ۱۲۰ هزار تومان منتشر کرده است.

کد خبر 5346114 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات ماهور تازه های نشر معرفی کتاب موسیقی ایرانی فرامرز پایور معرفی کتاب تجدید چاپ طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فلسفه محمد مهدی اسماعیلی انتشارات سروش تازه های نشر دزدی دریایی آمریکا علوم انسانی یاسر احمدوند دفاع مقدس جنگ تحمیلی ادبیات داستانی انتشارات سوره مهر فرامرز پایور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دفتر یادداشت روزانه یک نویسنده» نوشته فئودور داستایوفسکی با ترجمه ابراهیم یونسی به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب در قالب یک‌مجموعه‌ سه‌جلدی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و سال ۱۴۰۰ نسخه‌های چاپ دومش عرضه شدند.

این‌کتاب، مجموعه‌ای از نوشته‌های داستانی و غیر داستانی داستایوفسکی است و یادداشت‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و شخصی را از این‌نویسنده شامل می‌شود. داستایوفسکی در نوشته‌هایی که در این‌مجموعه چاپ شده‌اند، مسایل سیاسی روز، ماجراهای تبعیدش به سیبری، حوادث روزمره و کتاب‌هایی را که مشغول نگارش آن‌ها بود و همچنین نگاهش به مذهب و جامعه را ثبت و ضبط کرده ‌است.

چاپ سوم این‌مجموعه در آستانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کد خبر 6092866 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد