Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جمعیت هلال‌احمر به یک معنا بر پایه نوع‌دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد شاهرخی در آیین تجلیل از جوانان فعال جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به تاریخچه جمعیت صلیب سرخ، اظهار کرد: کشور ایران در سال ١٣٠١به عضویت آن درآمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیوستگی ادامه داشت و با تغییر نماد هلال‌احمر این جمعیت شکل مردمی‌تر گرفت و بر پایه اصول اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به یک معنا بر پایه نوع‌دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد و تلاش می‌کند در حوادث و پیشامدهای طبیعی و غیرطبیعی به جان‌های خسته امید، آرامش و آسایش بخشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر همواره تلاش می‌کند دوستی و مهرورزی را گسترش و ترویج بدهد در هر جا و هر زمان صرف‌نظر از عقاید و باورها و اقلیم به کمک حادثه دیدگان و آسیب دیدگان می‌شتابد.

شاهرخی اضافه کرد: بر اساس باورها و اعتقادات دینی که در دین اسلام وجود دارد من اصبح و لم یهتم من امور المسلمین کسی که شهادتین را گفت و به سن تکلیف رسید خودبه‌خود عضو جمعیت هلال‌احمر است و خداوند تبارک‌وتعالی به این فعالیت‌ها توجه دارد و اجر و پاداش بیکران خود را نصیب، سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان، جوانان و نوجوانان جمعیت هلال‌احمر می‌کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از جوانان زحمت‌کش جمعیت هلال‌احمر، افزود: جوانان و نوجوانان ما مردان و زنان روزهای سخت هستند ما روزهای سخت و دشواری را پشت سر گذاشته‌ایم و آمال و آرزوهای که به ظاهر دست‌نیافتنی بود با کمک شما جوانان دست یافتنی شدند.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: جوانان همیشه سرآغاز تحولات و رشادت‌ها و خدمات مهم به مردم جامعه بوده‌اند.

وی تصریح کرد: رشادت جوانان در هشت سال دفاع مقدس مصداق بارز و عینی ایثار و فداکاری جوانان کشور بوده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز جوانان هلال‌احمر به‌عنوان جوان بشردوست تلاش می‌کنند از هر فرصت، زمان و مکان به ارائه خدمات بشردوستانه بپردازند که خود جای تقدیر و تجلیل دارد.

ثمینی بیان کرد: مردم ما مردمی قدردان و قدرشناس هستند و همواره افرادی که با آن‌ها خدمت کرده‌اند را مورداحترام و لطف خود قرار می‌دهند و الان نیز جوانان هلال‌احمر مورد احترام مردم هستند.

حمید جمشیدی معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان نیز در این آیین ضمن تجلیل و تقدیر از خدمات اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جوانان جمعیت هلال‌احمر ای ۷۴ سال زمینه‌ساز بسیاری از حوادث و بحران‌ها با ایثار جان و جوانی خود به مردم خدمت کردند.

وی افزود: از ابتدای بحران کرونا با توجه به سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی در بسیاری از طرح‌ها جمعیت هلال‌احمر و اعضای جوانان با مشارکت و حضور تأثیرگذار توانستند نقش مثبت خود را در این بحران ثبت و ضبط کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: کسب عناوین متعدد جوانان در جشنواره‌های مختلف فرهنگی اجتماعی توسط اعضای جوانان لرستان برگ زرینی در کارنامه فعالیت‌های آنان به شمار می‌آید.

جمشیدی ادامه داد: جوانان جمعیت هلال‌احمر سرشار از پتانسیل و توانمندی هستند و هرجا که به حضور آن‌ها نیاز باشد دریغ نخواهد کرد و از آغاز بحران کرونا فعالیت جوانان در جمعیت هلال‌احمر بیش از گذشته شد و محدودیت‌هایی به وجود آمده مانع خدمات آن‌ها در سطح جامعه نشد که از این حیث نیز تلاش آن‌ها جای تقدیر فراوان دارد.

گفتنی است، در این آیین با حضور مسئولین از زحمات جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های استان با اهدای هدیه و لوح از سوی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاع مقدس جمعیت هلال احمر لرستان ايران انقلاب اسلامی صليب سرخ جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر لرستان بر پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده