Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:29:48 GMT

از خبرنگار خوزستانی دلجویی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۵۵۶

از خبرنگار خوزستانی دلجویی شود

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یقیناً بدون ابزارهای قدرتمند مطبوعاتی و رسانه‌ای که به نوعی کنترل‌کنندهٔ فعالیت‌های جامعه هستند یک کشور نمی‌تواند به حیات سالم خود ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، اخیرا خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرده که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارت خانه از او شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار دلجویی از خبرنگار خوزستانی و لغو شکایت علیه وی شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« جناب مهندس اوجی وزیر محترم نفت

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

احتراماً؛ نظر به اهمیت مطبوعات آزاد در سراسر جهان برای صلح، عدالت، توسعه پایدار و حقوق‌بشر، یقیناً بدون ابزارهای قدرتمند مطبوعاتی و رسانه‌ای که به نوعی کنترل‌کنندهٔ فعالیت‌های جامعه  هستند، یک کشور نمی‌تواند به حیات سالم خود ادامه دهد.

از این‌رو، به جهت صیانت از اصل آزادی بیان در رسانه و مطبوعات، دستور فرمائید موضوع شکایت علیه سرکار خانم عاطفه اسماعیلی روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای خوزستان از سوی وزارت نفت لغو و کان ‌لم ‌یکن اعلام گردد.

رجاء واثق دارم این اقدام جنابعالی، اولاً؛ لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند "پرچم مطالبه‌گری را زمین نگذارید" خواهد بود و ثانیاً؛ صیانت عملی از شعارهای دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در باب فسادستیزی را عینیت خواهد بخشید.

چنانچه روشن است با عنایت به اینکه شکایت وزارت نفت از خبرنگار خوزستانی، یأس و نارضایتی مردم و فعالان اجتماعی را در پی داشت؛ لذا امید می‌رود ضمن دلجویی از این خبرنگار و برخورد با متخلفان، نسبت به توسعه زیرساخت‌های شفافیت‌ و سلامت اداری اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد؛ ان‌شاءالله.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی وزير نفت خبرنگار خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟