Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:54:12 GMT

تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۵۶۲

تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد

ایسنا/لرستان معاون درمان و سلامت پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به اینکه اقتصاد لرستان مبتنی بر اقتصاد زیستی است، بنابراین تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد.

علی محمد لطیفی در رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه زیستی که با عنوان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان یکی از استان‌های موفق در مدیریت کرولا به‌عنوان یک بحران زیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل ایجاد مصونیت، افزایش سطح تاب‌آوری، بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری در مقابل آسیب‌ها است.

معاون سلامت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: آموزش در پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است، با توجه به اینکه بخش مهمی از اقتصاد لرستان مبتنی بر اقتصاد زیستی است بنابراین تهدیدات زیستی باید مورد توجه قرار بگیرد تا در مقابله با تهدیدات کمترین آسیب‌پذیری و افزایش سطح ایمنی و تاب‌آوری را داشته باشیم.

لطیفی اضافه کرد: رزمایش انجام شده در راستای تهدیدات زیستی در حوزه دام و طیور است که عملیات و برنامه‌ریزی خوب طراحی شده بود.

وی بیان کرد: در طول سال سازمان پدافند غیرعامل به‌عنوان یک سازمان که حکومتی است در همه بخش‌ها از جمله شیمیایی، زیستی و سایبری صدها رزمایش‌هایی را در کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پدافند غیرعامل سازمان پدافند غيرعامل لرستان پدافند غیرعامل تهدیدات زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!